puch maxi k der er hul i min benzintank hvad skal jeg gøre

hej


der er hul i min benzintank på min puch maxi p+k det er et meget lille hul og jeg kan ikke se det fordi at det er inde under motoren og så er det oppe under en plade som er svejset fast så hvad skal jeg gøre
jeg kan jo ikke komme til at lappe det nå jeg ikke kan nå det eller se det

håber at i kan hjælpe mig

mvh puch tun

h
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra puch tun

hej


der er hul i min benzintank på min puch maxi p+k det er et meget lille hul og jeg kan ikke se det fordi at det er inde under motoren og så er det oppe under en plade som er svejset fast så hvad skal jeg gøre
jeg kan jo ikke komme til at lappe det nå jeg ikke kan nå det eller se det

håber at i kan hjælpe mig

mvh puch tun


Ja så er du jo lidt på "skideren" puck tun, for så vidt jeg husker så er tanken en del af stellet ØV det bliver et større omgang for dig, for du skal have motoren af, hjulene af, og tømt for benzin. Skru også benzinhanen af, og stik et stykke kraftig plastik imellem benzipåfyldningen og "proppen"
Vend sagen på hovedet og med trykluft ned igennem benzin hane røret vil du kunne mærke hvor der kommer luft ud. Det er sandsynligvis ved flangerne til at holde motoren det er galt. Se jeg ved at havde det været en vandkøler på en Mc. havde du kunnet bruge noget der hedder læktæt, men jeg tror ikke det holder i benzin. så er der plasticpadding og endelig det bedste at få den svejset.
Nu er sådan en Maxi jo konstrueret til en 50cc. motor på ca. 3/4 Hk. når du så forsøger at banke 4/5 Hk ud af den så vil ophænget lide skade, det glemmer i "knajte" jo lige i forbifaten at det er vigtigt at lave et kraftigere ophæng også.
Hvorfor kan i dog ikke vente til i fylder 18 år og får jer et kørekort til en mc.
I dag kan man faktisk for samme pris som det koster jer med alle de tundele boringer cyllinderer o.s.v. plus fartbøder, købe en fin lille mc der let holder 100 Km. i timen uden at i får bøder for det, hvis i altså holder jer til at fyre den af på motorvejen, når i fylder 21 kan i få en der let løber 300 Km i timen, men hold jer så til kun at gører det imellem Kl. 02,00 og 04,00, der er mindst trafik og politi på motorvejen på det tidspunkt.

V.h Håndværkeren smile
jeg kan ikke komme op til det lille hul der er i tanken fordi at der sidder en plade svejset så er jeg nød til at skære den væk, det er jo inde der hvor at luftfilteret sidder fast på stellet. men vis man ikke kan lave det ved du så hvor jeg kan købe et brugt og billigt stel.
vil også gerne have en mc men må ikke for min mor hun syns at det er for farlige at køre på.
min mor ved heller ikke at min puch kan køre 60km fordi vis hun viste det så havde hun smidt den på lossepladsen.
min stel er også forstærket meget det er forstærket med stelforstærker som man kan købe og så har vi også svejset 2,5mm jern plader som er blevet bukket efter stellet over det hele stortset

motoren er på 7,5 hk ca

mvh puch tun

h
kig på dba

mvh. John
Stelforstærker?
2,5 mm jernplade over det hele??


Citat fra puch tun

jeg kan ikke komme op til det lille hul der er i tanken fordi at der sidder en plade svejset så er jeg nød til at skære den væk, det er jo inde der hvor at luftfilteret sidder fast på stellet. men vis man ikke kan lave det ved du så hvor jeg kan købe et brugt og billigt stel.
vil også gerne have en mc men må ikke for min mor hun syns at det er for farlige at køre på.
min mor ved heller ikke at min puch kan køre 60km fordi vis hun viste det så havde hun smidt den på lossepladsen.
min stel er også forstærket meget det er forstærket med stelforstærker som man kan købe og så har vi også svejset 2,5mm jern plader som er blevet bukket efter stellet over det hele stortset

motoren er på 7,5 hk ca

mvh puch tun
Kan du ikke "pladre" hele herligheden ind i araldit, men det skal være rent inden.
Det har jeg limet benzin haner med.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Har faktisk næsten samme problem med min p model.

nogen siger glasfiber, men andre siger det bliver opløst af benzinen?
Jeg ville nok bare pille det hele fra hinanden, og så bare svejse det.. Husk nu at tømme tanken HELT! tongue
Hvorfor?? :o

"vi satte ild til noget krudt, og så var timen slut!"
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis