problemer med delorto 18mm karburator

hej

jeg har et problem med min 18mm delorto karbuartor da jeg satte den på cylenderen som er en 45mm 70cc, og så skulle starte den så den kunne kun køre en fart selom af jeg giver den mere gas og så går i stå .
kan det være
(1) den har for stor dyse= 96 ?
(2) karbuartoren er for stor til motoren?
eller noget andet


håber at i kan hjælpe mig

mvh puch tun

h
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Puchy
smid den delorto i havet
og køb en 17 bing istedet
og køb en politiscanner samtidig du får brug får denrolleyes

Hitman
Alt er let.( hvis man ka )
Jeg lykkedes engang at starte en Maxi med en 21 delorto på, den stod helt nede med gasspjældet, men den smule luft/bensin gav en ustyrlig maxi der kørte 40 km. i tomgang, den fik aldrig hane, for tomgangen kunne vi jo ikke bruge til noget.

Yeps rigtig, den optimale karb. er en gammel 17 mm. bing.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
20mm delorto så køre vi... 17mm bing er for dem der er som gerne vil ses i "bakspejlet"... kabu er ikke for stor til motoren... køre selv med en 20mm kabu på 65cc tun... Har du set efter at gaspjælet ikke sidder fast... Det kan også være du ikke har sat gaskablet rigtigt i, i kabu...
har fåde den til at virke nu men min delorto 18mm sidder på en 100cc motor nu den er der virklig knal på
og gasspjælet sad ikke fast men kablet det var for kort så at den kunne ikke komme helt ned så der for kunne den kun køre en fart smile
men har det rigtige kabel nu og nu køre den 70-80 men den vil ikke køre lige nu der er et eller andet galt med tæningen den begynder at hakke i det og der kommer ild ud at insugningen/ powerfilter

h
er det harald nyborg du mener??.....
Jeg har en 45mm cylle som jeg forresten ikk ved hvilken karburator jeg skal bruge til....kan i hjælpe mig med det?
Hej jeg har en cylinder 45mm som jeg ikke ved hvilken karburator jeg skal bruge til...jeg har også sådan en kompressor der skal sættes fast på studsen....måske skal man have en speciel karburator for at kunne trækken alt det der..er der nogen som har erfaring med dette eller kan hjælpe?
på forhånd tak.
Kan nålen ikke justeres i højden? Mener at kunne huske, at der er riller i nålen, som styres af en slags l¨åsering.

Har kørt med en 19 mm? i mine knallert-dage.(Puch VZ 50).

Træd ikke på mine ledninger :o)
jo der er nogle hak i nålenog der sidder en låsering på en af dem....jeg har ikke købt en kaburator, for jeg ved ikke om man bare kan gøre std. kaburator større eller noget...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis