Gulvvarmeslange fra jem & fix. godt/skidt??

Jeg står og skal at lavet gulvvarme i alle rummene i stue plan,
Men jeg er i tvivl om hvilken slanger der er bedst.
Jem & fix har jo det absolut billigste. Men er det noget værd?
Eller er det bedre at bruge lidt flere penge på det, og så købe slange fra evt. wavin eller uponor/wirsbo?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
- det er - sandsynligvis - ikke bedre produkter, du får fra Wavin/Uponor/wirsbo. Muligvis får du det samme produkt med et andet stempel på, eller fra en tysk leverandør i en god kvalitet.
Hvad der er bedst, finder vi ud af om xx år. Wavins oprindelige løsning var ikke noget at råbe hurra for, men blev dog solgt som en af de dyreste varer pga. navnet (har en fortid hos en producenterne).

Jeg ville snuppe den billigste. Husk på, at transportomkostningerne udgør en relativ stor del af omkostningen på disse produkter, derfor får du formentlig et produkt fra en af de skandinaviske eller tyske producenter. Og ingen af dem laver noget direkte skidt!

Mvh.

Jan R.
Min lokale pusher (vvs experten) siger at i wavin sidder iltspæret indvendig, på de billige de fører sidder den udvendig, han sagde at hvis man ridser røret er iltspærret brudt.

Dem uden h'et tager 600 kr. for 120 meter,

VVS experten tager 532. Det er samme kasse, med samme betegnelse, fra Dansk VVS.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra PeterR

Min lokale pusher (vvs experten) siger at i wavin sidder iltspæret indvendig, på de billige de fører sidder den udvendig, han sagde at hvis man ridser røret er iltspærret brudt.

Dem uden h'et tager 600 kr. for 120 meter,

VVS experten tager 532. Det er samme kasse, med samme betegnelse, fra Dansk VVS.

MVH


Min lokale pusher (også vvs-eksperten) siger at wavin's iltspærre sidder udvendig og at "deres egen" (den billige) sidder mellem lagene.

Lidt modstridende påstande fra samme firma...

Jeg har snakket personligt med wavin som siger at deres iltspærre sidder udvendig. Endvidere siger de at hvis der opstår en ridse i iltspærren og den bliver udsat for fugt, da vil den blive opløst...

Mvh

NAK
Ja, de er sørme da ikke til at blive klog på.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis