Peugoet 306 Forbremse fjedre.

Hejsa.

Jeg er løbet ind i et problem. Efter jeg har skiftet bremseklodser og skiver foran på min peugeot, kan jeg ikke få den fjedre der skal sprede bremseklodserne når man slipper bremsen, til at passe på kaliberenconfused . (link: http://thansen.dk/product.asp?c=739409866&n=360791448&pn=366951530 ). Nogen der kan forklare hvordan den skal side? evt et billede ville være perfekt.


På forhånd tak

Mikkel Snitker.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hmmm den fjerder spreder ikke din klodser den skal side på ydersiden af dine caliper
klodsen modsat af stemplet der ser du på caliperen der er to små huller i der skal den sættes i det ligner ikke fjeder til at sætte mellem klodserne
det skal den ikke den skal side på ydersiden mod hjulet i de to små huller er lidt svært at foklare
Ok. skal den have fat i den yderste (mod hjulet) klods? eller ?
ja og de to ender skal side i caliperen er sgu svært at forklare men okay vi prøver på din caliper går der nærmest to arme ned over den yderste klods mod hjulet i enden af de arme sider der to små huller der skal enderne i på fjerderne og ja de sider i spænd svære at sætte på
så skal enderne af armne nærmest side i mellem fjerderne du kan se de går lige og nærmsest bukker op igen i mellem bukningen skal enden af armene fra caliperen side
Hejsa.


Jeg har fundet ud af det nu. Den fjedre passer slet ikke på min model, den er til ABS modellen.

10000 Tak for hjælpen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis