Hjælp! - forsikring af veteranbil ??

Jeg overvejer at købe en veteranbil - dvs en bil der er over 35 år gammel. Og jeg forsøger derfor at finde en billig veteranforsikring. Man alle steder jeg søger, kræves det at man har en "rigtig" bil ved siden af. Og det har jeg ikke! Jeg har bare min cykel.

Er der nogen der ved, om der findes en forsikring hvor dette IKKE er et krav? (Jeg er 33 år, har haft kørekort i 9 år, men har ingen anciennitet) confused
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej JakobMartin.

Er der ikke en veteranbilklub i dit nabolag. De kan uden tvivl hjælpe dig med råd og vejledning. Ved indmelding sikkert også en billig forsikring.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
jeg har købt en veteran MC og der er de samme krav. Det må ikke være ens primære køretøj, og jeg synes godt nok at de virkede mistroiske hos forsikringen når man sagde, at det skulle det heller ikke være. De fik registreringsnummeret på min bil. Men hvad nu hvis jeg sælger den efterfølgende..?
Men min erfaring er at det er et generalt krav hos alle forsikringsselskaber der forsikre veteraner.

mvh jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis