Begrænsning på en Puch Maxi?

Hej jeg vil gerne vide om der sidder en begrænsning på en puch maxi?

Og hvis der gør, er det så let at fjerne den ?

Tark
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
der sidder begrænser i cylenderen vis det er den orginal men den er ikke nem og fjerne.
vis du køber en tun cylender så kan den ikke sidde der fordi at der er en lille tap i krumtap huset som skal bankes væk man kan bruge stemmejern har selv gjort det bare pas på at tappen ikke ryger ned hvor du ikke kan få den ud for så kan den smadre hele motoren
der sidder vist ikke nogle begrænser i udstødningen men du kan købe et støre forrør det er ikke ulovligt men det giver lidt mere fordi at det letter kan komme ud med gassen

mvh puch tun

h
stemmehjerne er jo meget håre en motorblokken er så der sker ikke noget med stemmehjernet gjore der ivertfal ikke da jeg gjore det
ellers kan man jo bare slipe de ikke

h
Citat fra polka_andreas

Hej jeg vil gerne vide om der sidder en begrænsning på en puch maxi? Og hvis der gør, er det så let at fjerne den ? Tark

Hvis du kender en værktøjsmager eller lign., så kan du få ham til at gniste plumpen i cyl. ud, eller bare noget af den ud, forstået på den måde, at mere end Ø12mm. behøver hullet faktisk ikke at være med en orig. Bing 12mm. karburator. Nogen gange kan det faktisk være bedre med et ca. Ø10 mm. hul, men det er lidt forskelligt, alt efter om der er lavet andet ved cyl.

Hvis du kender en som kan gniste for dig, er dette den nemmeste løsning - medmindre at du vil købe en tuncyl. til din Maxi! Jeg har gnistet flere plumper ud, og det gik rimelig okay.

Iøvrigt er den runde Bing karburator den bedste, den firkantede er noget værre hø at bruge, med mindre der køres helt lovligt. Det er hvad jeg har erfaret med en Puch Maxi.

Thomas
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis