Email til messenger

Nogen der kender en god gratis mail, som kan bruges i Messenger så jeg kan se når jeg får en email når jeg har messenger åbent?
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan vel bruge MSNhotmail??
Det gør de fleste vist.

Sniffer  
Hvordan du får hotmail til at virke sammen med outlook ved jeg ikke - har aldrig forsøgt.
Ang. spam i hotmail, smider jeg det i "uønsket" og fremtidige spammails smutter derhen med det samme - så det er ikke et problem for mig.

Sniffer  
Citat fra Sniffer

Ang. spam i hotmail, smider jeg det i "uønsket" og fremtidige spammails smutter derhen med det samme - så det er ikke et problem for mig.


Ja det gør jeg også men jeg får desværre konstant en masse sad
Citat fra Sniffer

Hvordan du får hotmail til at virke sammen med outlook ved jeg ikke - har aldrig forsøgt.
Ang. spam i hotmail, smider jeg det i "uønsket" og fremtidige spammails smutter derhen med det samme - så det er ikke et problem for mig.


du kan sagtens få hotmail til at virke sammen med hotmail. Du skal bare have outlook 2000 eller nyere. derefter benytter du bare outlooks spam filter smile
Annonce
Citat fra bredum

Du skal bare have outlook 2000 eller nyere. derefter benytter du bare outlooks spam filter smile


Tak, det har jeg nu.

Men hvordan skal jeg gøre når jeg tilføjer den til outlook?

Den spørger om serveroplysninger, hvor finder jeg dem?
Jeg kan ikke få det til at virke

Den vil hverken sende eller modtage sad
Hej.

Jeg har lige gået hele min hotmail igennem og fandt følgende..

Adgang til POP-e-mail-konti via Hotmail er en abonnementsservice og er ikke tilgængelig for gratis Hotmail-konti.

Håber det giver dig svaret på dine problemer.


Med venlig hilsen


@nn
Citat fra @nn

Adgang til POP-e-mail-konti via Hotmail er en abonnementsservice og er ikke tilgængelig for gratis Hotmail-konti.
.


Aha mange tak så forstår jeg. smile

Jeg må prøve med noget andet.
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis