Roundup ultra cuk 59 8930 15-08-2006 17:12 HeyJeg har fået et par liter roundup ultra, men har ikke noget blandings forhold...Nogen der kan hjælpe mig i den rigtige retning..På forhånd tak Hey Jeg har fået et par liter roundup ultra, men... Vis hele indlægget 14 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Krister 9 4350 20-08-2007 10:45 Hej. Jegh syntes det ern en interssant snak - jeg er selv i gang med at finde den bedste løsning. Men hvad med dyr? - Jeg har en killing og en voksen kat som syntes det er ret sjovt at lege i ukrudt på gårsdspladsen. Har bemærket at de tygger lidt på det en gang i mellem. Ville det være farligt at bruge Round-up eller lign. produkter der? - Skulle man i stedet holde sig til gas?
PeterR 4014 4000 20-08-2007 11:06 Eller smid dit kogende kartoffelvand ud over "krudtet" når du har sådan noget Sendt fra min Commodore64Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.Se Min XSer herKik forbi www.yamahaxs650.dkArbejder på parogpsykoterapi.dk
Gerhard 736 4000 20-08-2007 18:13 Der er en anden tråd om gas ctr. gift. I den er forklaret hvorfor du ikke behøver at være bange for killingen. Jeg plejede at drikke en bajer, fylde den med roundup, og blande det med rygsprøjten på 20 l. Men efter jeg nu er flyttet i ejerlejlighed - ja så synes jeg bestemt at man skal håndluge i stedet for at smide alle de giftstoffer ud i haver. There are 10 types of people.Those that understand binary, and those who don't
www.spotvvs.dk 1068 2670 23-08-2007 11:34 Hej cuk, Dit Roundup Ultra er formentligt købt i D, i hvert fald ikke i DK. Jeg mener at Roundup Ultra er 3 gange så stærk som den vi kan købe i DK, så hvis du går ned i byggemarkedet og lurer på blandingsforholdene, så skal du lige huske på at tage højde for at du skal bruge 3 gange så meget vand som der står. Mvh Klaus www.spotel.dk
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her