Roundup ultra

Hey

Jeg har fået et par liter roundup ultra, men har ikke noget blandings
forhold...

Nogen der kan hjælpe mig i den rigtige retning..

På forhånd tak
Hey Jeg har fået et par liter roundup ultra, men... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Jegh syntes det ern en interssant snak - jeg er selv i gang med at finde den bedste løsning. Men hvad med dyr? - Jeg har en killing og en voksen kat som syntes det er ret sjovt at lege i ukrudt på gårsdspladsen. Har bemærket at de tygger lidt på det en gang i mellem. Ville det være farligt at bruge Round-up eller lign. produkter der? - Skulle man i stedet holde sig til gas?
Eller smid dit kogende kartoffelvand ud over "krudtet" når du har sådan noget

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Der er en anden tråd om gas ctr. gift. I den er forklaret hvorfor du ikke behøver at være bange for killingen. Jeg plejede at drikke en bajer, fylde den med roundup, og blande det med rygsprøjten på 20 l. Men efter jeg nu er flyttet i ejerlejlighed - ja så synes jeg bestemt at man skal håndluge i stedet for at smide alle de giftstoffer ud i haver.cool

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Hej cuk,

Dit Roundup Ultra er formentligt købt i D, i hvert fald ikke i DK.

Jeg mener at Roundup Ultra er 3 gange så stærk som den vi kan købe i DK, så hvis du går ned i byggemarkedet og lurer på blandingsforholdene, så skal du lige huske på at tage højde for at du skal bruge 3 gange så meget vand som der står.

Mvh

Klaus
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også