Pilfingre!

Hej

Ja jeg ved det godt......., men vi har altså en computer med Windows 98 installeret, den er der nu gået små pilfingre i, således vi har behov for en lille tilbage datering til en dag hvor den var ok!
Jeg mener at kunne huske at man "bare" kunne gå ind i fejsikret tilstand og justere på lidt på et par indstillinger og derefter genstarte og vupti så var alt ok igen, - er der nogen som kan huske så langt tilbage vil jeg være taknemmelig for et par hints.

Venlig hilsen
Julle
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kører skam stadigvæk W98 på den ene af mine computere, hvilket mange andre også gør, så det behøver du ikke skamme dig over!
I W98 er denne funktion ikke til stede. I XP er der mulighed for at gå et eller flere trin tilbage, hvis man ellers har husket at sætte et breakpoint etc.
Du bliver nødt til at geninstallere W98, hvilket jo også er ret nemt, men husk at tage back-up af alle data forinden.
Jamen hvis du skal have hjælp uden at skulle geninstallere er du nød til at komme med en tydliger fejlbeskrivelse...

Det er ikke altid en geninstallation er nødvendig
Hej

Tak for rådene, nu kører computeren næsten ok igen "geninstallering af win98", men der var jo lige det med opkobling til netbanken og biblioteket som jeg har startet en ny tråd med her på siden, - den har jeg ikke løst endnu.

Venlig hilsen
Julle
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis