Træskæreværktøj?

Er der nogen der ved hvor man køber værktøj til billedskæring i træ? Jeg har prøvet i Harald Nyborg, Silvan, Bauhaus og Jem & Fix, men uden held. Det skal helst være noget til en overskuelig pris.

Mvh


Kasper
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra BobbleTrouble

Er der nogen der ved hvor man køber værktøj til billedskæring i træ? Jeg har prøvet i Harald Nyborg, Silvan, Bauhaus og Jem & Fix, men uden held. Det skal helst være noget til en overskuelig pris.
Mvh
Kasper


Hej Kasper.
Her har du et par link til steder hvor du kan købe billed skærejern, Toolwold er det billigst.
www.linaa.dk og www.toolwold.dk

V.h Håndværkeren smile
Citat fra efry

Brug CTRL+C og CTRL+V når du kopierer, så undgår du stavefejl. Ovenstående link til Toolworld skal være:

http://www.toolworld.dk/


Tak !
det vidste jeg ikke at jeg kunne.
Hej harris.
Jeg tror at BobleTroble forlængst har købt billed skærejern !
Prøv at lægge mærke til datoen oppe i venstre hjørne på indlægget. Men det er da altid godt at have et andet sted i erindring.

V.h. Håndværkeren
Jeg må jo nok give Håndværkeren ret, jeg er nået videre, men tak for svaret alligevelsmile

Mvh

Kasper
Hej!


Prøv www.dorchdanola.dk/



Ring og spørg.

De har meget på lager!

Et ordentligt stykke værktøj koster typisk et par hundrede kr. til gengæld får du et stykke værktøj af god kvalitet.



Mvh. Bamse56


Hej Bamse56.
Jeg ved at Kasper forlængst har fundet det han skulle bruge.
Jeg kan se at du er ret ny her på LDS.
Du kan altid se hvor gamle indlægene er oppe i venstre hjørne af indlæget, og det du lige har skrevet til, har sidst været aktiv d.30/11-2006 Kl.13:34
Det er ligesom et par dage siden !

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis