Glasfibermåtte og væv ingham 2 305 13-08-2006 18:52 Hvor kan man købe glasfibermåtte og væv i større mængder (200-300 m2) -naturligvis til en fornuftig pris. Har nogen erfaring med køb udenfor DK? 8 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Thomas FH 431 3100 14-08-2006 09:18 http://www.hfmarine.dk/ http://www.meripol.dk God jagtHvad skal det bruges til? Mvh Thomas
ingham Trådstarter 2 305 14-08-2006 11:26 Fint med de 2 adresser. Hvad med udenlandske leverandører?Vi har renoveret en 37' trækutter som nu får en yderskal af epoxybundet glasfiber efter nødvendig udskiftning af borde. Jeg regner med at lægge lidt billeder ud efterhånden.
lynæs 5071 5400 14-08-2006 18:38 hej der handles glasfiber m.m. på QXL du må selv tjekke pris. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
Håndværkeren 20251 14-08-2006 18:46 Citat fra inghamFint med de 2 adresser. Hvad med udenlandske leverandører?Vi har renoveret en 37' trækutter som nu får en yderskal af epoxybundet glasfiber efter nødvendig udskiftning af borde. Jeg regner med at lægge lidt billeder ud efterhånden.Med de mængder du her skriver om kommer det til at koste to og en halv Bondegård. Og det bliver aldrig 100 % godt uanset hvad du lægger på, et træskiv skal ikke plastres til med glasfiber eller lignende og da slet ikke et skiv i den størelse, det er bare dybt godnat !Du vil få et trug uden nogen værdi, du vil aldrig nogen sinde kunne få bare en fjerdedel af de penge ind du nu vil lægge i al den glasfiber, tænk lige over det !Skift de bord der er rådne, ilæg eventuelt nogle nye spanter og dit skiv stiger til det dobbelte i værdi.Alt andet vil være TOTALT tåbeligt. V.h Håndværkeren
lynæs 5071 5400 14-08-2006 19:23 hej der findes en tråd fra LEO det er fra 17.05.2003 der omhandler emnet, og bare for at drille håndværkeren, så gik han ind for det den gang, jeg har selv et indlæg, hvor jeg beskriver, hvad vi gjorde. Det er mere end 25 år siden, og ejeren blev budt 150000 kr. for et par år siden, MEN det SKAL gøres omhyggeligt, ellers er det spild af tid og penge . Et eksempel på dårligt arbejde, ligger til skue på land i Bogense, hvor det gode eksempel også ligger, dog i vandet, desværre misligholdt gennem et par år. Husk det er et kæmpearbejde, men det kan lade sig gøre. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen Annonce
HHA 170 4000 15-08-2006 09:02 Hej, Du skal sikre dig at den anvendte glasfibermåtte er egnet til epoxy. Prøv evt. at kontakte nogle af vindmøllevinge fabrikanterne her i landet.Jeg har ladet mig fortælle at glasfibermåtten til en vindmøllevinge skal være i samme længde som selve vingen - derfor kan det tænkes at de har rester liggende. MvhHenrik.A
lynæs 5071 5400 15-08-2006 15:04 den båd vi lagde fiber på kan ses på min side, jeg vil se om jeg kan få et billede, som den er nu. www.baadside.dk Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
Axel 3 7100 28-08-2006 20:50 Citat fra inghamHvor kan man købe glasfibermåtte og væv i større mængder (200-300 m2) -naturligvis til en fornuftig pris. Har nogen erfaring med køb udenfor DK?Hej Ingham, hvorvidt det kan svare sig at købe glasfiber i udlandet tvivler jeg på. Prisniveauet er ikke lavere såvidt jeg ved - måske hvis du kører til Polen.Vi sælger jævnligt epoxy, spartelmasse osv.+vakuumstøbematerialer til private bådbyggerprojekter. De har fået til til "storkundepriser", og når de mangler mere kommer de og får fyldt op.Det fungerer meget godt.www.bodotex.dkHvis du vil lægge glas på en træbåd, så sørg for at det kun er udvendigt og vær omhyggelig med at holde den tør indvendigt.God arbejdslyst - Axel
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her