Installation af bilradio i SKODA FABIA.

Hej

Jeg har købt en SKODA FABIA, hvor der sidder en BLAUPUNKT RADIO med båndoptager i. Jeg har dog ingen kassettebånd og har derfor købt en CD-afspiller med radio, men jeg ved ikke, hvordan jeg får den gamle radio ud af SKODA'ens kabinet.

Er der nogen, der kan hjælpe mig?

På forhånd tak.


Mvh.

Hansipot
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal bruge nogle "kroge", som følger med til Blaupunkt radioen, men dem har du jo nok ikke, da radioen sad i da du købte bilen.. Du kan også med lidt held ta' et stykke hegnstråd og lave et U, og stikke den ind i de 2 huller, der er i hver ende af radioens front, har fået det til at lykkes før, men det kan godt drille lidt...
Hej Hanipot
Jeg har selv en Fabia og har skiftet radioen(Blaupunkt) ud med en cd/radio. Da jeg monterede den nye radio i de standardstik som var på radioen samt i Fabiaen opstod der fejl i fjernbetjeningen til centrallåsen. Låsen virkede ikke altid og jeg troede at der var en fejl med låsen. På garantien røg bilen på værksted som ikke kunne finde nogle fejl i låsen osv....en del timer blev brugt indtil de omside fandt ud af det var cd/radioen som voldte problemer. Sååå pas på hvad du monterer!!

Hvad blev løsningen på problemet med central låsen så, har selv en fabia fra 03 som driller med central låsen 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis