Køb af græstrimmer.

Vi har ca. 110 meter hæk plus lidt træer og buske. Vi vil købe en græstrimmer til kanter m.v.. Hvilken skal vi købe? Prisleje ca. 5-600. Hvad er bedst? Ledning, batteri eller benzin? Findes der nogle test?
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Nicolaj H. Jørgensen

Vi har ca. 110 meter hæk plus lidt træer og buske. Vi vil købe en græstrimmer til kanter m.v.. Hvilken skal vi købe? Prisleje ca. 5-600. Hvad er bedst? Ledning, batteri eller benzin? Findes der nogle test?

Jeg vil helt sikkert anbefale dig en benzin trimmer, en bateri trimmer løber altid tør inden du er helt færdig, og den med ledningen er død erieterende at rende at trække rundt med.
Jeg har selv en Texas buskrydder med trimmehoved der kan skiftes, det er bare sagen, den kan med lidt øvelse også bruges til at klippe hæk med, buskrydderen altså.
Men lad værer med at købe den for lille, du får ondt i ryggen af at skulle gå og bukke dig.
Jeg har den store til 1650,00 Kr. og har ikke fortrudt at købe den så dyr.
(Køb billigt og græd mange gange, køb dyrt og græd en gang !)

V.h Håndværkeren smile
I december købte vi helt nye møbler til vores hjem, spisebord, skænk,vitrineskab, bogskab/glsskab, alt sammen i lakkeret hvid bøg, til vores store overraskelse kan ve nu se, at det har en svag skær af rødt, og der hvor der har stået en ting er dr en rund ring og det område ligner det træet som den dag vi købte det, hvad er der galt med dette træ, det var ikke billige møbler vi købte, håber en har et godt forslag. mvh hanse
ps. der skal lige nævnes at vi har en stue med store vinduer, hvor der kommer meget lys/sol ind.
Citat fra hanse

I december købte vi helt nye møbler til vores hjem, spisebord, skænk,vitrineskab, bogskab/glsskab, alt sammen i lakkeret hvid bøg, til vores store overraskelse kan ve nu se, at det har en svag skær af rødt, og der hvor der har stået en ting er dr en rund ring og det område ligner det træet som den dag vi købte det, hvad er der galt med dette træ, det var ikke billige møbler vi købte, håber en har et godt forslag. mvh hanse
ps. der skal lige nævnes at vi har en stue med store vinduer, hvor der kommer meget lys/sol ind.

Hvad F... har det med en græstrimmer at gøre, det var dog en ualmindelig uhøflig måde bare at skrive oven i et andet emne. SÅ nul svar den Herre !
Ta' det da roligt mand, ellers sørg for indtag midler mod din ophidselse, jeg er ny her og har åbenbart gjort noget forkert, men søg læge i morgen - du kan helt sikkertf å noget imod disse anfald.
Citat fra hanse

Ta' det da roligt mand, ellers sørg for indtag midler mod din ophidselse, jeg er ny her og har åbenbart gjort noget forkert, men søg læge i morgen - du kan helt sikkertf å noget imod disse anfald.

Nå ja jeg var oppe og kører, og ja jeg får medicin for Depresion.mm.
Undskyld men jeg gik lige amok engang, forhåbentlig tilgiver du mig.

V.h Håndværkeren sad
Annonce
Citat fra Håndværkeren

Nå ja jeg var oppe og kører, og ja jeg får medicin for Depresion.mm.
Undskyld men jeg gik lige amok engang, forhåbentlig tilgiver du mig.

V.h Håndværkeren sad

Hej
Det har jeg gjort, men som skrevet er jeg ny her, og bekalger meget at jeg skrev mit indlæg under et forkert sted, det var ikke for at genere, men uvidenhed fra min side.
mvh
hanse
til 110 meter kant er en benzin udgave er god.
men batteri udgave også god. hvis laderen kan følge med.!!!
Skrevet af hans2.hansen på 12 sep 2010 10:36
til 110 meter kant er en benzin udgave er god.
men batteri udgave også god. hvis laderen kan følge med.!!!
Keder du dig Hans, intelegente menesker keder sig da aldrig !
Du har fat i en tråd fra 2006 !!!!

Så er vi jo tre, der keder os!   
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis