umulig opvaskemaskine

hejsa allesammen, prøv om i kan give et bud på den her

for ca. et år siden lejede jeg en opvaskemasine igennem leasy, i starten gik det meget godt men efter ca. et halvt år begyndte den at vaske med koldt vand, en gang imellem, uden noget tydeligt mønster..! vi var overbevidste om at det var opvaskemaskinen der var fejlen så vi fik en anden hos leasy, der gik ikke mere end en uge så begyndte den at lave det samme nummer..?!? nu er det så galt at den vasker med iskoldt vand hele tiden, og måske varmer den det op hver anden dag, så vi kan vaske en vask, vi er fuldstændig på bar bund med hvad det kan være der er galt med den.. måske er der nogen der har et bedre forslag end ring til leasy og få en anden, for jeg tror ikke at fejlen kan være opvaskemaskinen, måske er der noget ved rørføringen der gør at den ikke får varmt vand..
al hjælp modtages
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Stinesmusen!
Opvaske maskinen opvarmer selv vandet, så det kan jo ikke være noget med varmvands tilførelsen.
MVH Preben

preben

rent faktisk KAN det jo godt være maskinen der er problemet. Måske usandsynligt, at to maskiner har samme problem, men det er set før i verdenshistorien. Specielt hvis det er to ens maskiner er det mindre usandsynligt.

Om ikke andet, hvis I har lejet skidtet hos Leasy (ovenikøbet betalt for installationen), så få dem til at løse problemet.

----------------------------
Hvis det ikke kan ryges, så er det ukrudt.
æhhh!! har du kikket om der er en lille prop i enden af de sikringer der sidder i tavlen...?!? Det kan være en løs ledning der er banditten. Prøv at rykke lidt i stikket, eller tag låget af dåsen og kik på ledningerne. OG lad nu være med at stikke pølserne ind til ledningerne, før du har slukket ved sikringsgruppen!! Ellers må du jo bede Peter om at komme!! Evt. kunne det være varmelegemet. Men det ville jeg ikke kikke på som det første. Den virker jo nogen gange, skriver du!!

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis