Hej

@pev
Jeg kan godt forstå at du er bitter. Jeg kender det faktisk godt. Man kommer med en masse gode ideer, projektforslag, priser osv, hvorefter man så får afslag på opgaven.
Sådan er det jo i alle brancher - se bare på arkitekter, hvor man er med i en "konkurrence". Der ligger meget arbejde bag, men man har en meget lille chance for at få opgaven. Man sådan er livet og kan man ikke klare mosten, så skal man ikke være selvstændig. I disse tider har man ikke råd til ikke at give tilbud på en opgave - eller for den sags skyld ikke at være serviceminded.
Sjovt nok virker kunder altid som om de vælger netop ens firma, men i sidste ende er man én blandt mange tilbudsgivere - og derfor må man yde ekstra, og tage "nedturen" hvis ikke man kan få ordren.
Tør øjnene og glæd dig så over at du ikke skulle arbejde for ham

Omvendt vil jeg sige at jeg også synes at sådan noget er møg irriterende.
Tiden hvor forbrugere købte med bind for øjnene er ovre.
@bjørn
Du er et klassisk eksempel på hvordan man kan nybegynder(?) kan komme galt afsted på nettet. Der er nogle (få) regler man skal overholde her på nettet, regler som umiddelbart kan virke unfair.
Jeg kan lige liste de væsentligste:
Ikke skrive med store bogstaver.
Ikke poste mere end ét indlæg om samme emne - overtrædelse af dette sammenlignes med SPAM.
Ikke bruge ironi for meget, uden at indikere at det er ironi. Det er svært at konversere på nettet, især kan mange indlæg opfattes som negative, selvom de ikke er ment sådan.
Mudderkastning er forbudt, med mindre der er et seperat forum/newsgroup til dette.
Selv er jeg egentlig ligeglad med hvad folk gør og ikke gør, men mange er ikke og derfor bør reglerne overholdes. (jeg bryder mig dog ikke om versaler, men det er mest fordi de er svære at læse)
Jeg forstå godt at du vælger et tilbud som er billigere, hvis du er sikker på at arbejdet udføres i samme kvalitet som pev ville have gjort det. Nu ved jeg dog ikke i hvilken kvalitet pev arbejder, men umiddelbart tror jeg ikke at der er noget at sætte på det, at dømme udfra hans mange hjælpsomme indlæg.
@mufi
Det er sjov som du kommenterer mange indlæg med små sjove kommentarer. Er du kommentator af en slags i virkeligheden

Samtidig er det flot at du laver alle de forskellige smilies, så vi kan se dem alle i funktion

Du virker nu som en hyggelig fyr, med massere af humor..

Du skriver: "Så er det vist på tide at denne debatside lukkes ned"
Mener du så LDS eller bare dette indlæg?
@jørgen
Øv øv, du spotter da også enhver "slåskamp" på 100 meters afstand..
Med al den fred vi har i verden, trænger vi da til lidt råben og kasten med ukvemsord

(ironi)
Buuuuuuksevand til Jørgen

@
En anden ting er at jeg synes at der er dumt at bringe "private strider" ind på LDS. (jeg er tilpas nysgærrig, så fortsæt bare for min skyld

)
Mvh
ThomasB
[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 24-03-2003).]