Hjælp mig.

Jeg har en Puch Maxi P som har været under total renovering, her i vinters, platiner er skiftet, udstødning, tændingen er stilt, nyt elektronik, KAB skiftet, stempel, cylinder blev boret og stemplet hakket. Pakningerne er skiftet.
Men når den starter, vil den ikke trække, giver jeg den intet gas dør den, og når den får fuld gas, dør den. Der er et punkt hvor den trækker, men det er ikke med mere end 10 kmt i timen.
Kan i hjælpe mig?
det er begyndt at blive lidt belastende, da det har stået på siden dec 2005.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en Puch Maxi P som har været under total renovering, her i vinters, platiner er skiftet, udstødning, tændingen er stilt, nyt elektronik, KAB skiftet, stempel, cylinder blev boret og stemplet hakket. Pakningerne er skiftet.
Men når den starter, vil den ikke trække, giver jeg den intet gas dør den, og når den får fuld gas, dør den. Der er et punkt hvor den trækker, men det er ikke med mere end 10 kmt i timen.
Kan i hjælpe mig?
det er begyndt at blive lidt belastende, da det har stået på siden dec 2005
Hvis du hakker stempler som de "kvajhoveder" jeg var ung sammen med er det sikkert årsagen.

Du skal lave et hak op ved indsugningen der er ca. 5 mm højt og 20 mm bredt i centrum. Ikke noget med at fjerne hele skørtet.

Men nu da du har en maxi og har ofret så meget på den, hvorfor hel*ede skal den så yde noget den ikke er bygget til, de kan ikke tåle at køre for stærkt. Bremserne er ikke dimensioneret til det.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis