Festool dyksav med føringsskinne

Nogen der har et online sted der er billigt?

Pft

Martin
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ordene "festool" og "billigt" findes sjældent i samme sætning.

Prøv at kigge på ebay.de

..Søren
Har købt min Festo dyksav hos Carl-Ras på nettet, så man kan godt handle der som privat. Iht listeprisen så var prisen god og saven - den er bare super. Købte den med en 140 cm skinne.
takker for svarene. Troede ikke man kunne handle som privat online hos carl ras.... Takker
hvad er forskellen på den med og den uden elektronisk styring?confused
Så vidt jeg er informeret er elektronikken til for at mindske sliddet på motoren i tilfælde af overbelastning - dvs. den stopper motoren hvis modstanden bliver for stor (hvis du presser saven for hurtigt igennem en tyk plade). Den er meget mere fintfølende end de bimetaller der anvendes i modellen uden elektronisk styring.

Jeg har en tømrer-kollega der dog har haft en del problemer med denne styring; hans har været til reperation tre gange. Det har dog ikke været det store problem da værkstedet arbejder hurtigt, men stadig et irritationsmoment.
Er der ikke andre end Festool der laver et skinnestyringssystem?

Det er jo alt for genialt og gør det hele lettere... Og ja, de er ofte på tilbud lige omkring de 3 tusind. Faktisk er Carl-Ras generelt dyrere på el værktøj i forhold til små steder, som så til gengæld er vildt dyre med skruer osv.

Tror Silvan ompakker skruer fra Carl Ras...:o)
den elektroniske styring betyder bl.a. at du kan bestemme savens hastighed. Det er særdeles praktisk alt afhængig af hvilken type materiale du saver i. ...og hvis man ikke køber den med den styring kommer man med sikker til at skulle bruge det på et tidspunkt...sådan er det altidbiggrin biggrin biggrin biggrin
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis