Vinduet.dk - Er deres produkter OK?

Jeg har overvejet at købe nogle vinduer igennem Vinduet.dk. Jeg synes umiddelbart at deres produkter ser OK ud, og at de er godt beskrevne på siden. Er der nogle der har erfaringer med dem?.

Alternativt vil jeg meget gerne høre om der er nogle der har erfaringer med Kipa. Jeg er klar over at der allerede står en del om dem her på sitet, men jeg mener nyere erfaringer.

Jeg vil egentlig helst have haft Velfac 200, men jeg har hørt at der er leveringtid indtil ind i 2007, og da jeg skal bruge vinduerne om en måned er Velfac derfor ikke interessant.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har netop stået i samme "problem". Jeg skulle bestille ialt 4 vinduer og stod og kunne vælge mellem 3-4 leverandører. Alle leverandører så tilsyneladende helt ok ud og prisen var noget nær den samme. Lidt ved en tilfældighed valgte jeg vinduet.dk. Jeg har kun netop (1 uge siden) bestilt vinduerne og har altså ikke modtaget dem endnu. Alt hvad jeg kan sige om vinduet.dk er at deres telefonservice er - for mit vedkommende - ikke til at klage over. God og venlig betjening/vejledning. Da jeg bestilte via nettet lavede jeg tilsyneladende en fejl og den venlige stemme fra firmaet ringede til mig 15 minutter efter og spurgte og det jeg havde bestilt virkelig var det jeg ville have; hun kunne se at det var ret atypisk det jeg havde bestilt. Hun rettede fluks ordren og sendte mig en ordrebekræftigelse via post.

Som sagt har jeg ikke modtaget nogle vinduer endnu, så alt kan ske (næsten).

fortsat god sommer.
TheKrus
Jeg har lige modtaget vinduer fra Vinduet.dk og kan ikke klage over kvaliteten.
Trævinduerne fra www.Vinduet.dk ligner til forveksling trævinduerne fra RATIONEL (som i øvrigt også er ejet af VKR-Gruppen) Så ja, det er ganske givet selskabets testforsøg mod GDS'ere og privatmarkedet.
Den eneste webshop der sælger VELFAC online finder du derimod på www.VinduesMarkedet.dk

Med venlig hilsen
Carsten, VinduesPusher.dk

rolleyes Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå - og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis