Min lille Ford Ka :-)

rolleyes Hej.

Ja meget er jo sagt om Ford Ka, men en ting er sikkert det er en god lille familliebil til tre :p
Jeg har nu haft den i ca. 5 år og den er fra nov. 98 så den har nu 8 år på bagen....
Indtil nu har jeg kun skulle spendere nye dæk og et nyt batteri.....
Nu er det så at den er begyndt at knirke ret kraftigt hver gang rette drejes, under ligeuden kørsel siger den ikke noget...
Ved syn fik jeg af vide at det nok var tandstangen den var gal med og på Agl siger de at det er bærearmsbøsningerne der trænger til at blive skiftet confused
Er der nogen her som evt. har haft lignende problem og evt. kender til prisen på en tandstang, hvis det er den der skulle være problemet??

Håber på en hjælpende hånd. wink
Aurori
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kære Aurori.

Ja, du giver jo ikke lige en hjælpende hånd til den side, du gratis ønsker skal formidle tilsvarende.

Det gælder ikke kun dig men også nogle få andre.

Jeg har overvejet at slette dem, for det er næsten mangel på respekt for det arbejde der bliver gjort herinde, men alle må selvfølgelig have lov til at prøve sig frem, især hvis man er blevet "misbrugt" på en anden side.

Født 1110 - ubestemmelig arbejde osv.

Kom nu - spørg gerne de andre, om det er blevet misbrugt - nej vel. Så ret lige dine personlige data, og er fødselsår føltsom selvom vi jo ikke aner hvem du er, så skriv n/a, men svaret er nu forskelligt om du er 20 eller 70 og jeg lover dig vi har alle årgange mv.

Dine data bliver ikke misbrugt, men gør dig lidt personlig på siden for dem der gider bruge tid på at svare dig, og som jo gør det helt gratis.

Men velkommen til siden alligevel!

Mvh. JørgenE
Hej Jørgen E.
Ja det var nu ikke meningen at det skulle fremstå sådan....
Jeg er skam ikke bange for at fortælle min alder eller stilling, jeg har vist bare ikke været helt med på hvordan det skulle stå.
Det er nu rettet og jeg håber ikke at der er andre fejl :-)

Mvh. Aurori
Hej Bagger.
Jeg er desværre ikke helt så dygtig endnu til at reperere min bil selv....., men jeg skal da få det undersøgt om det kunne være dem.
Tak for svar.
Mvh. Aurori
Hej.

Tidligere skrev jeg om, at min Ford Ka var begyndt, at knage hver gang jeg drejede på rettet....
Til dem der måtte ønske, at vide hvad der var galt, kan jeg meddele at det var kardan ledet den var gal med.... Simpelt hen slidt op efter 8 år..... Tillige var den også gal med bærearme + bøsninger altså også noget der slides meget på....Så et jævnligt tjek er at anbefale til andre Ka ejere.
Prisen for rep. var pænt dyr, så jeg kan kun anbefale, at man gemmer lidt moneter til hvis uheldet skulle være ude.

Hilsen Aurori.
Lækkert du afslutter tråden med maner.

Tak

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis