HjÆlp..bobcat SØges Til At Leje I HolbÆk

Hej

Jeg SØGER En BOBCAT Jeg Kan Leje I En Dag Til At Flytte Noget Muldjord I HOLBÆK.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra bobcat1

Hej

Jeg SØGER En BOBCAT Jeg Kan Leje I En Dag Til At Flytte Noget Muldjord I HOLBÆK.

HÆ HÆ !! det er godt nok nogle hjælpeløse spørgsmål der komme engang imellem.
Kig i Telefonbogen under Maskinudlejning, så finder du sikkert et par stykker der gerne vil leje dig sådan en Bobcat.

V.h Håndværkeren smile
Det kan godt være du syntes det er et hjælpeløst spørgsmål jeg har stillet , men formålet var at finde en som måske kendt en som havde en stående man kunne leje for rimelig penge .
Citat fra bobcat1

Det kan godt være du syntes det er et hjælpeløst spørgsmål jeg har stillet , men formålet var at finde en som måske kendt en som havde en stående man kunne leje for rimelig penge .

Jamen jeg kender da et par stykker der godt kunne leje dig en mindr rendegraver, problemet er bare at de bor i henholdsvis Herning området og en i NordJylland.
Det hjælper ikke dig der bor i Holbæk vel ! Mig hjælper det heller ikke for jeg bor i på Sydals, og må derfor betale ved kasse et, når jeg lejer store maskiner. Men priserne er nok lidt anderledes end der ovre på Djævleøen. Eks. en 3,6 t. gravemaskine til 1066,00 Kr. pr. døgn.

Så du må søge videre, go jagt.

V.h Håndværkeren
Citat fra bredum

her http://www.bramsnaesmaskinudlejning.dk/ han er rigtig flink og du slipper med en 500 mand for een dag. han bor i stenlille

Hvor er der lige en pris på en mini læsser til 500,00 Kr. du omtaler. Så vidt jeg kan se er prisen 700,00 plus brændstof og moms.
Annonce
Jeg takker for indlæg , og prøver at kontakte han i Stenlille
Citat fra Håndværkeren

Hvor er der lige en pris på en mini læsser til 500,00 Kr. du omtaler. Så vidt jeg kan se er prisen 700,00 plus brændstof og moms.

ja man kører ned til ham og snakker smile
Citat fra bredum

ja man kører ned til ham og snakker smile

Nåååeh ! ded æ må ske ded vi kaller å-prut-å pris å-a-gris wink
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis