Opdatering af Navi'en

Hej Alle!

Et stort luxusproblem. icon_redface.gif

Er det muligt at opdatere sit navigationsanlæg / MFD2 DVD til nyere kortvisning, da der efterhånden mangler nogle veje, og især alle rundkørslerne.

Skal man købe helt nye kort fra VW?
Og til hvilken pris?

Det er primært kort over danmark, da jeg normalt ikke har bilen med udenbysk.

Mvh. Birger

P.S. Er der en speciel årsag til at, Navi'en selv "går" tilbage til Engelsk (imperial) visning, selvom jeg altid sætter den til metrisk? icon_evil.gif

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra olfert-olfert

Hej Alle!

Et stort luxusproblem. icon_redface.gif

Er det muligt at opdatere sit navigationsanlæg / MFD2 DVD til nyere kortvisning, da der efterhånden mangler nogle veje, og især alle rundkørslerne.

Skal man købe helt nye kort fra VW?
Og til hvilken pris?

Det er primært kort over danmark, da jeg normalt ikke har bilen med udenbysk.

Mvh. Birger

P.S. Er der en speciel årsag til at, Navi'en selv "går" tilbage til Engelsk (imperial) visning, selvom jeg altid sætter den til metrisk? icon_evil.gif


Hejsa
Ja du skal købe et nyt opdateret kort.. sidst jeg købte kostede det 1400 kr..(Kan hvis købes i Tyskland for ca. 1000)
dyrt ja... men mfd2 dvd koster jo også på den anden side af 30.000.. såå ehh. du må op med pungen :-)
Kender ikke til det andet problem, da jeg altid "kører" (imp)..

Mvh jan J
Citat fra helja

Hejsa
Kender ikke til det andet problem, da jeg altid "kører" (imp)..

Mvh jan J


Jeg har fået hjælp til løsningen af problemet her, og det virker:p

Med hensyn til dit andet problem med retur til imperial, kan det være fordi du har rev. b og der nu er en revision c, der skulle fikse det problem: Se evt. nederst i dette link:
http://www.vagcars.dk/forum/post.asp?method=ReplyQuote&REPLY_ID=706117&TOPIC_ID=108577&FORUM_ID=28

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Citat fra olfert-olfert

Jeg har fået hjælp til løsningen af problemet her, og det virker:p

Med hensyn til dit andet problem med retur til imperial, kan det være fordi du har rev. b og der nu er en revision c, der skulle fikse det problem: Se evt. nederst i dette link:
http://www.vagcars.dk/forum/post.asp?method=ReplyQuote&REPLY_ID=706117&TOPIC_ID=108577&FORUM_ID=28

Mvh. Birger


Hej Birger..
Forstår ikke rigtig, Jeg har ingen problemer vedr mfd2... troede du havde ;-)
Godt du har fået løst dit problem :-)
Mvh jan
Hej
Det ser nu ud til det er mfd2 cd... og ikke dvd... så har lidt svært ved at forstå du har fået det til at virke...

Mvh Jan
Citat fra helja

Hej
Det ser nu ud til det er mfd2 cd... og ikke dvd... så har lidt svært ved at forstå du har fået det til at virke...

Mvh Jan


Det er mig der ikke har styr på betegnelserne. rolleyes

Men det problem jeg havde med at den altid "gik" tilbage til Imperial er løst nu.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Citat fra olfert-olfert

Det er mig der ikke har styr på betegnelserne. rolleyes

Men det problem jeg havde med at den altid "gik" tilbage til Imperial er løst nu.

Mvh. Birger


Hej Birger.

mfd2 findes i en cd udgave til ca.22.000 og i en dvd udgave til godt 30.000
dvd er noget hurtigere end cd, tilgengæld er det noget letere at "få" opdate til cd ugaven.. Lyder til det er en cd du har.. :-)

Mvh Jan J
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis