Billige VVS-artikler HVOR?

Hej

Vi er i fuld færd med at indrette vores overetage, mens banken er i fuld færd med at lukke vores respektive bankkonti. Så nu skal der altså spares. Er der nogen, der ved, hvor man kan købe billige radiatorer, pex-rør m.m.? Gerne on-line. Er det nettovvs.com, vvsdirect.com, eller findes der et bedre alternativ? Al hjælp modtages med tak.
:-) Frederik
Hej Vi er i fuld færd med at indrette vores... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen

Jeg kan se at Nettovvs er billig med radiatorer, koblingsdåser o.s.v.
Derimod er de meget dyrer med fittings.
Eksempel:
Overgang 1/2"x 15mm koster hos nettovvs 49 kr.
Hos vvsgrossisten koster den 10,8 kr + moms og levering.
Ved opbygning af et varmealæg udgør fittings en ikke ubetydelig andel af omkostningerne.

Jeg ville måske overveje en kombination af leverandører.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Tak for de mange indlæg, hvoraf en del da angik det oprindelige spørgsmål (hæhæ...)
Jeg har endnu et spørgsmål; denne gang ang. fordelerrør: Jeg skal nemlig bruge 2 stk med 5 studser på hver, men har max. kunnet finde dem med 4 studser. Findes de overhovedet med 5?

:-) Frederik
De findes med 5 studse, men er vist ikke altid på lager. Du kan løse problemet ved at skrue en 2'er og en 3'er er sammen. Dem med pex-koblinger har nippel/muffe og kan umiddelbart samles. Fordelere med 1/2" gevind er normalt nippel/nippel og skal samles med en 3/4" eller 1" nippel.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Prøv www.avvs.dk

De har luksusarmatur til rigtig billige priser.

citat:
Oprindeligt indsendt af frederik risom:
Hej

Vi er i fuld færd med at indrette vores overetage, mens banken er i fuld færd med at lukke vores respektive bankkonti. Så nu skal der altså spares. Er der nogen, der ved, hvor man kan købe billige radiatorer, pex-rør m.m.? Gerne on-line. Er det nettovvs.com, vvsdirect.com, eller findes der et bedre alternativ? Al hjælp modtages med tak.
:-) Frederik



------------------
Anders

Anders
Jeg har også handlet ved www.lavprisvvs.dk og varen kom som lovet.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg kan bidrage med en anbefaling af vvs-shoppen.dk. Vi skulle købe VVS-artikler for ca. 25.000 kr. og ved at sammenligne priser sparede vi ca. 3-4.000 kr ved at handle netop der.
Efter snart 5 år, må vi da håbe at manden har fået indkøbt hvad han skulle bruge.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis