Forretning på nørrebro, der kan "kopiere" et fodpanel

Hejsa
Jeg har hørt, at der på nærrebro findes en forretning, der ud fra et eksisterende stykke fodpanel kan lave noget magen til.

Er der nogen, der har en adresse på denne forretning, og er der noget, der ved hvad prisleje vi snakker?

På forhånd tak, mvh
Torben
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du tænker på Dreiager på Frederiksborgvej 13. Det er et par år siden, jeg var i samme situation - og gav op pga. prisen som i alt lød på ca. 1200 kr. for 6 m speciallavet fodpanel. Dengang fik jeg at vide, at de måske ikke ville blive ved med at levere speciallavede fodpaneler, fordi maskinerne vist ikke levede helt op til arbejdstilsynets krav.
Okay, ja det lyder da lidt for dyrt, hvis det overhovedet er muligt. Tror vi må ud og lede efter paneler der ligner så...

Mange tak for svaret.
Umiddelbart skulle enhver maskinsnedker være i stand til at kopiere et panel så længe der ikke er tale om udskæringer med løvehoveder og andet godt... Og hvis der "bare" skal fræses lidt i panelerne kan jeg heller ikke forestille mig at vi snakker 200,- pr. m

Mvh. Steinaa
Citat fra steinaa

Umiddelbart skulle enhver maskinsnedker være i stand til at kopiere et panel så længe der ikke er tale om udskæringer med løvehoveder og andet godt... Og hvis der "bare" skal fræses lidt i panelerne kan jeg heller ikke forestille mig at vi snakker 200,- pr. m

Mvh. Steinaa

Jeg garanterer dig for, at der ikke er tale om en meterpris på 200,-
Der er nok nærmere tale om en opstartspris på 1.000,- og derefter en materialepris på 30,- pr. meter.

Skal du have lavet 30-40 m ser det hele meget pænere ud, idet der jo så "kun" løber ca. 20,- ekstra på pr. meter (en lille pris for at få speciallavet utilgængeligt paneler!

I teorien er der ikke forskel på teori og praksis, men i praksis er der...
Hej

Min far er snedkermester på fyn, og han laver tit sådanne specielle paneler og lign. efter de gamle. Han har bla. lige lavet nogle 7" paneler, med en masse profiler på, til en eller anden herregård/slot.

Og det er som TvE skriver, meterprisen er ikke meget anderledes end alm. paneler, men det er opstaten med og slibe jern osv. der koster. For der går rimelig meget tid med det.
Annonce
Citat fra cfonsskov

Hej

Min far er snedkermester på fyn, og han laver tit sådanne specielle paneler og lign. efter de gamle.

Jeg har en opgave han måske kunne løse for mig - kan du poste/sende info om ham så jeg kan indhente et tilbud?

Ja det kan jeg godt.

Har du en mail jeg kan sende det til?

Eller må jeg skrive det her? Det er jo en form for reklame..
Citat fra cfonsskov

Ja det kan jeg godt.

Har du en mail jeg kan sende det til?

Eller må jeg skrive det her? Det er jo en form for reklame..

Det er da mest til gavn, hvis du skriver det her i forummet*, men ellers kan du jo sende mig en PM

* Det er jo på opfordring fra en potentiel køber til varen - det er jo ikke uopfordret kom-og-køb-mine-produkter-jeg-er-bare-den-bedste... "spam"

Hej

Han kan kontaktes på:

Snedkermester Jørgen Frederiksen
Industrivej 9
5762 Vester Skerninge
Tlf. 62243880

Han laver stort set alt, jo mere specielt jo bedre.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis