Problem med min Puch P !

Hej allesammen!

For noget tid siden havde jeg noget bøvl med Puch'en og der fik jeg nogle råd af jer og de hjalpbiggrin Nu ligger landet sådan at min Puch Maxi P ikk rigtig kan køre. Jeg kan sagtens starte den, men når jeg gir gas så dør den. Jeg har tjekket svømmeafstanden, og tomgangsskruen. Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Jeg håber i kan hjælpe da jeg gerne vil ud og lufte Puch'en i det gode sommervejrcool

Det ville være perfekt med nogle råd
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra UlrikNoehr

Hej allesammen!

For noget tid siden havde jeg noget bøvl med Puch'en og der fik jeg nogle råd af jer og de hjalpbiggrin Nu ligger landet sådan at min Puch Maxi P ikk rigtig kan køre. Jeg kan sagtens starte den, men når jeg gir gas så dør den. Jeg har tjekket svømmeafstanden, og tomgangsskruen. Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Jeg håber i kan hjælpe da jeg gerne vil ud og lufte Puch'en i det gode sommervejrcool

Det ville være perfekt med nogle råd


har du luftfilter på. det kan også godt være den plastik-prop som sidder for enden af dit luftfilterder mangler. der skal side 2 af de plastikproper en i hver enden
Citat fra UlrikNoehr

Hej Autorap

det kan godt være der problemet ligger da jeg ikke kan finde de propper. Kan du være mere specifik med hvor de skal sidde helt præcist :S


de skal side bag på luftfilter ind mod stelet: der sider en prop bag på luftfilter hvor der skal side en rør uden på og i enden af den sidder en prop til. du kan se det på stelet der er et hul hvor luftfilter bliver klempt ind. det er der hvor det rør skal side
Den får måske for lidt benzin så prøv at sætte en større dyse i... Ellers skal du prøve at lade den blive varm først og så give den lidt gas af gangen... Fordi den går ud hvis du giver den fuld gas lige når du har tændt den... Det med luftfilteret kan være lige meget for min køre fint uden luftfilter...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis