Ariston hårde hvidevarer

Har været ude og handle vaskemaskine og kondenstømbler i EL-Giganten.
Sælger talte meget godt om Ariston, så som læmand var det det vi valgte.
Nogle der har erfaringer med Ariston?
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke lidt sent nu du har købt det!!!!!! hvad vil du gøre hvis nu vi siger det der noget hø biggrin skulle du ikke have sprugt her først !!!

jeg kender dem i øvrigt slet ikke men derfor kan de jo nemt være fine biggrin
Jo måske. Men de har jo 30 dages returret.
Men hvis du har handlet i EL-Giganten, så ved du jo hvordan sælgerne tryllebinder én med deres salgsgas.
Vi kendte mærker som Blauknecht og Miele, hvilket var dem vi faktisk vare ude for at købe, men så blev vi jo rådet til nogle Ariston produkter.
èt af de fede svar på et spørgsmål omkring mærket Ariston, var om jeg kendte Ferrari?
Jo det måtte jeg jo indrømme.
Det er dem der laver Ariston.
Så måtte jeg jo bare købe det. For hvem vil ikke gerne vaske tøj i en Ferrari? Tror nu nok Ariston kører på strøm og Ferrari på benzin, men det er sikkert også den eneste forskel smile
HA HA HA :o) Den var sgu god den med Ferrari. he he,- Godt at du også kan se humoren i det ;o)
Nå men nu er det vist sådan at sælgerne får provision af hvad de sælger og forretningerne får også provision af de firmaer de køber af, så man skal ikke altid tage for gode varer hvad de fortæller. Når det gælder penge, så er de fleste sgu sig selv nærmest...
Jeg kender ikke mærket,- måske du kan slå det op, eller tjek forbrugerrådets hjemmeside. De stester vist i ny og næ diverse hårdehvide varer.

Damn,- jeg vil have et smil på læben over den med ferrarien i et stykke tid endnu.
God vask og tørring til dig
mvh jan
PS fandt en norsk test:
http://forbrukerportalen.no/Tester/2005/1108723566.65 Den klarer sig ok i forhold til bauknecht. Miele er bedre, men koster også lige det 3 dobbelte.
Når men du tester dem lige og fortæller om de virker biggrin jeg skal jo også ud og have nye hvidevare snart..... jeg har nu nok ikke råd til Ferrari hvidevare... havde mere tænkt mig nok i Skoda eller Fiat klassen....

Kunne du så kun få dem i rød og gul farve eller hvad ???wink
Ariston er ganske udmærket. Grunden til at ikke så mange kender det er at El-Giganten har eneret på salget af Ariston fristående produkter (Køleskab, vaskemaskiner, opvaskere o.s.v). Det er samme fabrikat der står bag navnet Indesit. Det er ude i fri handel hos kæder som Skousen, Punkt1 og Electric City.

...Og den med at de laver Ferrari skal sælgeren rigtig langt ud på landet med. Ved selvfølgelig ikke om det var sagt i sjov.

Generelt er produkter rigtig fornuftige rent kvalitetsmæssigt. Vil egentlig sige, at de er på højde med Bosch og andre bedre mærker. Som jancar skriver er Miele klart at foretrække, men også til en væsentlig højere pris.
Annonce
Nu har jeg selv arbejdet på Vestfrost i Esbjerg, og man vil blive forbavset hvis man vidste hvor mange mærker Vestfrost egentlig laver.

Af frysebokse har jeg blandt andet lavet Bosch, Gram, Indesit, Siemens, Corbero og mange mange andre. Om Ariston er godt vil jeg lade være usagt, men jeg tror ikke, at man idag kan lave et desideret dårligt produkt og gøre det gennem mange år.smile
NÅÅEHH !!!

Skoda er vist temmelig mere driftsikkert end det andet Italiæner halløj !!!!!

Kewin

Citat fra pma

Når men du tester dem lige og fortæller om de virker biggrin jeg skal jo også ud og have nye hvidevare snart..... jeg har nu nok ikke råd til Ferrari hvidevare... havde mere tænkt mig nok i Skoda eller Fiat klassen....

Kunne du så kun få dem i rød og gul farve eller hvad ???wink

 

Assumptions is the mother of all major fuck-ups !!!

Mener at ariston engang var trøjesponsor for juventus og det albanske mesterhold fra '91...

Har selv et indesit komfur - det er ikke toppen af poppen, men det var osse meget billigt

morten
Yeps, der menes jo nok at det er italienere der laver begge prdukter, så din vittige sælger har jo nok ret.

Min fætter der er elektrikker, nævnte engang at italienerne kører med 3 store mærker fra samme fabrik, det ene er det harald skrald handler med = wasco, de andre 2 navne det sælge under husker jeg ikke, men mon ikke det er det du lige her erhvervet.

Det eneste jeg vil kikke efter når jeg skal have ny vaskemaskine er omdrejningerne når den slynger.

Min nuværende gamle hoover slynger med 1600 o/min det giver tøj med lavere fugtighed, det har meget at sige når man hænger det til tørre indendørs.

Mange af de billige slynger ikke tøjet særlig tørt.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
ja det er også én af de ting jeg har lagt mærke til, at butikkerne gør meget ud af at reklamere med.
Den Ariston vi købte centrifugere med 1600 rpm. Det er vidst det højeste ikke?
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis