Ariston hårde hvidevarer

Har været ude og handle vaskemaskine og kondenstømbler i EL-Giganten.
Sælger talte meget godt om Ariston, så som læmand var det det vi valgte.
Nogle der har erfaringer med Ariston?
Har været ude og handle vaskemaskine og... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har en ariston vaskemaskine købte den i elgiganten for et år siden. Jeg er meget glad for den,for der er ingen problemer med den. Prøvede også den med at de lokker dig til at købe et andet produkt end du egentlig ville. Men handler et andet sted fremover. verni
Var ud og kikke på vaskemaskiner og stod og tænkte på at købe ariston eller indesit .Efter langtids undersøgelser og kontakt til forskellige firmaer. fandt jeg frem til at hvis du køber indesit eller aristons svare det til beko og euroline osv- fra harald nyborg silvan osv- Det er billigt og du få hvad du betaler for virke sikkert ganske udmærket. Men vi startede med at købe top modelen fra indesit / ariston som er det samme. Og leverede den tilbage igen efter 8 dage da vores 12 år gamle miele kunne klare det bedre . Vi ende med en af top modellerne fra gorenje som vi har haft i 4 uger nu og er helt tilfreds. ;

Det komme jo nok lidt anden på hvad ens krav er til maskinen. om den hedder det ende eller det andet skal det jo nok holde det er jo nok det samme inden i - Der hvor der bliver sparet er på elektronik delen og sådan nået som lejer osv
Jeg købte en Ariston vaskemaskine for 8 år siden og den kørte upåklageligt lige ind til jeg solgte den for 1½ år siden sammen med et hus.. Hvordan det er gået efterfølgende ved jeg desværre ikke noget om :o)
Men umiddelbart har jeg kun positivt at sige om den maskine jeg købte dengang. Om mærket er anderledes / blevet ringere i dag skal jeg ikke kunne sige noget om..

Min computer gik lige amok... Sorry!

Vi har et Ariston køle-/fryseskab, som desværre fik en fejl på den blæser, der skal fordele kulden i overdelen (køleskabsdelen) en måned efter indkøb (for et års tid siden).

Her fik vi en rimelig service fra Elgiganten, synes vi selv. Der gik 3 arbejdsdage, inden deres servicetekniker kunne komme, til gengæld havde han fundet og udbedret fejlen på en halv times tid.

Om fejlen er udtryk for dårlig kvalitet kan vi ikke vurdere, men det er ikke den fornemmelse, vi har. Alt isenkram, dyrt som billigt, kan blive ramt af fejl, hovedsagen må være, at man kan få dem udbedret indenfor rimelig tid og på stedet (og de ikke kommer igen hver anden måned).

Skabet har kørt upåklageligt siden, så vi har ikke fortrudt vores valg. Faktisk ærgrede vi os over, at Elgiganten ikke havde en matchende Ariston opvaskemaskine på lager, da vores gamle Siemens gik til de evige opvaskemarker ikke så længe efter. Den, vi købte i stedet i Harald Nyborg, har dog fungeret glimrende.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis