Autoradio med datalagring?

Hey.

Nogen der har et bud på en autoradio med indbygget harddisk, mulighed for at bruge (stor) USB-key eller lignende? Prisleje 3.000-4.000 svin! biggrin

Med venlig hilsen
FlemmingB

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra FB

Nogen der har et bud på en autoradio med indbygget harddisk, mulighed for at bruge (stor) USB-key eller lignende? Prisleje 3.000-4.000 svin! biggrin

"Lytter lige med", det lyder smart!

Har godtnok ikke hørt om at man skulle kunne få en autoradio med HD, men hvorfor ikke...!

Thomas
Hey Thomas Sputnik

Jeg så faktisk for et års tid siden en for mig ukendt producent der kunne levere en head unit med indbygget 160 GB HD. Jeg har dog ikke kunnet finde noget om den for nylig, så måske er der problemer med at få det til at fungere ordentligt med en roterende disk i en bil.

Det i mine øjne eneste anvendelige jeg pt. kan finde er en model fra Sony der har indbygget 1 GB flash-hukommelse i frontpanelet, der kan afmonteres og tilsluttes PC via USB. 1 GB er bare SÅ lidt, ikke? smile

Alt det der hejs med også at skulle investere i en iPod og alt muligt tilslutningstilbehør synes jeg ikke er nogen ordentlig løsning, det er der ellers masser af bud på.

Med venlig hilsen
FlemmingB

Citat fra FB

Jeg så faktisk for et års tid siden en for mig ukendt producent der kunne levere en head unit med indbygget 160 GB HD. Jeg har dog ikke kunnet finde noget om den for nylig, så måske er der problemer med at få det til at fungere ordentligt med en roterende disk i en bil

Det må sige! 160 Gb i en bilradio, så skulle man jo nok kunne køre et stykke tid, uden at høre samme nummer 2 gange wink

Det er gået min næse forbi at der rent faktisk har været en sådan radio tilsalg, men jeg sidder lige og tænker på, at harddisken jo er en skrøbelig sag, og i dén grad skal være hægt op i en gummistop eller lign. for ikke at gå død af rystelserne i bilen. 1 Gb flash ram kommer hurtigt "til kort" hvis der først smides musik på det, men her er der ikke noget problem med rystelserne fra bilen.

Thomas
Jeg så her for en måneds tid siden i Elgiganten i city 2 de havde en ny model der var kort kompitabel 3 slags Stic duo og SD og noget andet . den var på tilbud til 399,- men det var Ukendt mærke i mine øjne men synes det var Genialt lavet er selv personlig træt af skiver
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis