Puch Maxi k

hej derude smile jeg er ikk den store handyman.. specielt ikk når det gælder motorer, og så faldt jeg lige over denne side. håber i kan hjælpe mig:

det startede med at jeg købte en velholdt puch a en kammarat.. den va 100% original så der kan ikk gå så meget galdt tænkte jeg..

det viste sig at kaburatoren skulle renses og det fik jeg gjort hos en forhandler, men han sagde at hvis man skal have en puch, skal man også kunne reperere den.. nå men den kørte jo fint, i 2 dage!! det var galt med svømmeren så jeg fik en ny svømmer og svømmernål og et svømmerhus.. nu kan jeg se at der kommer benzin ind.. det siver ud hvis man trykker på den sorte choker ting, men den kan slet ikk starte.. og studsen er helt ren. hvor i al verden er den så stoppet? vil helst ikk spendere flere penge på den hvis det kan undgås, rolleyes

har i nogle forslag?
hej derude jeg er ikk den store handyman..... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
.............
Citat fra Håndværkeren

For en gang skyld gider jeg besvarer selvom denne tråd / Forum er for Motorcykler.
Har du tjekket om der er gnist på tændrøret, dette gør du nemmest ved at tage tændrørs hætten af og stikke fingeren ned i den hvor efter du træder på pedalen / kickstarteren, kildre det lidt i fingeren så er det ikke der fejlen ligger. så har du måske druknet den, så skal du have tændrøret ud og tørre det rent du skal også lige tømme cylinderen for alt det bezin der er i den, så du løfter lige din knallert op så det kan løbe ud af tændrørs hullet. skru så tændrøret i igen og prøv om den kan starte uden choker hvis ikke, kører du den til den nærmeste skrot plads og aflevere den der.
DIN mekanikker har ret, hvis du ikke selv kan reparere din Maxi så er det den forkerte du har købt af din kamarat.

M.Gruelig hilsen Håndværkeren


det var da lidt ondt sagt det med fingeren i tændrørs hætten, det er squ et stød der vil noget, der kommer der det må man ikke undervudere..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis