Erfaringer med Geminox?

Jeg skal have nyt naturgasfyr, og VVS firmaet taler varmt om Geminox. Nogen der kender noget til dette mærke?

Kan I evt. give god råd til, hvad jeg skal se efter, når jeg vælger fyr og leverandør?

Tak

(... og nej, det er jo egentlig ikke et lav-det-selv projekt, men det er jo her vi har al erfaringen, så jeg håber, at I bærer over med mig )
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Hth123

Jeg skal have nyt naturgasfyr, og VVS firmaet taler varmt om Geminox. Nogen der kender noget til dette mærke?

Kan I evt. give god råd til, hvad jeg skal se efter, når jeg vælger fyr og leverandør?

Tak

(... og nej, det er jo egentlig ikke et lav-det-selv projekt, men det er jo her vi har al erfaringen, så jeg håber, at I bærer over med mig )


Jeg kender ikke så meget til Geminox men den er formodeligt ganske okay. Det er gas tech der forhandler det. Dvs din lokale vvs mand sælger kedlen og montere den. Alt efterføgelende servise bliver så udført af gastech..

Jeg har netop fået nye gaskedel og det blev en Bosch Europur 3-16 med udeføler fordi den er utrolig drift sikker meget plads besparende og utrolig støj svag og så er den også et lavt forbug. Alternativt er der også Valliant og Milton.

Det er meget vigtig du får en der har et stort modulerings område. Dvs den kan tilpasse dens ydelese efter den varmebehov huset har.
Kender godt mærket, da min lokale smed forsøgte at sælge mig en til nybyggeri. Blev dog frarådet Geminox af noget familie, da havde haft en del kvaler med et sådant fyr. Vi valgte et Bosch Europur.De er generelt rost for meget driftsikre og støjsvage kedler, og så kan den lokale smed, også få disse modeller hjem og dermed holde omsætningen inden for egne døre

Kun perfekt er "godt nok"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis