Tempur Hovedpude

Er der nogen, der har prøvet at vaske en Tempur Hovedpude (selv om fabrikanten siger man ikke må!) - og hvordan blev resultatet?
Ursulaconfused
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo en slags skumgummi, så jeg ville håndvaske den i mild sæbevand i badekarret, og så lade den tørre ude. Er det ikke nok at pille betrækket af og så vaske det?
Ellers prøv og spørg på http://www.tempur.dk/page103.aspx

Green

jeg har i mellemtiden vasket puden netop som du foreslår: håndvask og ude-ligge-tørring. Det tog næsten 2 uger selv i sommervarmen! Det er ligesom den er blevet mere blød, men holder ellers faconen. Det var ikke nok at vaske betrækket, for efter lang brug trænger sved m.m. jo ned i puden, og den er jo for dyr til bare at skifte ud. Firmaet Tempur siger, den ikke kan vaskes.
Hej Ursula,
Uha, jeg ville holde mig fra at vaske min tempur pude... men det kan jeg høre du allerede har gjort. Jeg lufter puden og vasker betrækket - mere tror jeg ikke man bør gøre med tempur.
Kh,
Cypress
Put den i fryseren i et døgns tid, derefter tøes den op igen, voila, næsten ny pude.

ALDRIG vask

<p>Med venlig hilsen<br /> <br /> Jakob Dalgaard<br /> <br /> <a target="_blank" href="www.sejsdyner.dk">www.sejsdyner.dk</a></p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis