Hjælp - nyt køkken

jeg syntes virkeligt at vi er i vanskeligheder. Jo mere vi ser på nyt køkken jo mere forvirrede bli´r vi. HTH kommer og laver et tilbud på tirsdag - er der penge at spare ved at vælge Kvik lagersalg ? er kvaliteten i orden hos dem ? er der nogle gode råd om hårde hvidevarer ?

--
Høi
-Manden med de permanent grønne fingre.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har selv et køkken fra Kvik lagersalg,købt for 2 år siden,og det kan jeg ikke klage over.Prisen er lav og i sidste ende afhænger det vel af hvor meget man vil ofre på finish og design på låger.Jeg mener selv at et billigt køkken kan få et væsentligt "løft" i standarden ved valg af en flot bordplade.
Bilka havde et køkken på bud i sidste uge til kr. 5.999 - det er en væg, på vel 4 meter med overskab. Pænt - koksgråt - med vinhylde, indbygget køleskab osv., og selvom det ikke er kuglelejer skufferne glider på, virkede det gedigent, hvis ikke man vil ofre de store summer. Så der kommer gode tilbud engang i mellem, men det er selvfølgeligt ikke de fine håndværksmæssigt super-køkkener.

Mvh. Jørgen

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Jørgen (den 30-05-2001).]

Med venlig hilsen

Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis