Advarsel!! Per korsgaard Bytoften5. 8420 Knebel vendborg 84 4700 26-06-2006 19:40 Per korsgaardBytoftenBegtrup8420 knebeltlf 87525525mobil 31203767 e-mail bla. info@rapsbilen,dk [email protected] [email protected] www adr. www.rapsbilen.dk ADVARSEL Han vil kun rapse dig for DINE penge Med venlig hilsenOle LassenHedetofteten 234700 Næstvedtlf 55701513mobil 29675273e-mail [email protected] Kan du drømme det. Kan du også gøre det. Per korsgaard Bytoften Begtrup 8420 knebel tlf... Vis hele indlægget 15 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Aasted 97 2990 03-07-2006 20:38 Aha. Ja man skal være forsigtig med hvad gør. Jeg har forresten lige læst i avisen, at forbrugerrådet har en hjemmeside der hedder http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/firmatjek/ Her kan man læse: Firmatjek er en liste over virksomheder, som ikke har efterlevet Forbrugerklagenævnets afgørelser. Afgørelserne er truffet efter 1. januar 2004.Rapsbilen er ikke med der, men det kan jo være det kommer. Under alle omstændigheder vil jeg da nok holde lidt øje med den en gang i mellem. Kun døde fisk flyder med strømmen
@nn 65 8200 04-07-2006 00:02 Kender godt det link... Det var nu ikke noget med en rapsbil, men en bådmotor han købte.Det var en forkert en han fik, som han så sendte retur og skulle så få sine penge igen.. Men pengene kom aldrig... Måske har han slettet det, fordi han har meldt det til politiet.. Årsagen får vi måske at vide en dag... Med venlig hilsen@nn
vendborg Trådstarter 84 4700 04-07-2006 11:53 Hej @nn og alle andre Ja det var fordi Jeg prøved et utal af gange at komme i kontakt med ham i weekenden båd via mail alm.tlf og mobil. Og Hvad jeg iøvrigt har gjordt siden den 12-06-2002 uden held.Og ærligtalt jeg blev så sur at jeg satte et billed på side af ham, men en ven fortalte mig at jeg nok lige skulle tage den med ro i mit hysteri over at være blevet Lænset for 5200,-kr. Det gør det jo ikke beder at man selv opføre sig dumt. Så derfor ville jeg bruge jeres råd om at gå til poitiet.Det fortryder jeg så at jeg ikke gjorde med det samme. Fordi allerrede idag efter igår kl. 13.00 have send sendt et anbefalet brev vor jeg fortalte at jeg syntes det var noget møg han havde gang i og vist han ikke havde overført pengene til min konto inden 48 timer ville jeg gå til politiet og domstolen.Idag kl. 11:00 ringede hans kone og skældte mig ud over de mails jeg havde sendt til dem. Ok de var da ikke alle i den venlige tone men det syntes jeg nu heller ikke man kan forvente.Hun undskyldte med at det var ferie telefonen havde været gravet over og at han var ude og arbejde.Meget uheldigt samen træf. Jeg ved ikke hvad deres mobiltelefon er, men jeg ved at min er trådløs. og den er ikke særlig ny eller dyr den har dog noget man kalder leveringsrapport det vil sige at jeg kan se at han har modtaget alle de ca 30/40 smser jeg har sendt til ham. uden at have hørt en enste lyd fra ham tilbage.Hans kone lovede at få orden på det så det håber jeg nu på at hun gør inden 23 timer.Jeg vender tilbage inden for de næste 23 timer her på siden med udfaldetHej fra Ole Kan du drømme det. Kan du også gøre det.
vendborg Trådstarter 84 4700 14-07-2006 12:31 Det har taget lidt mere end 23 timer. At finde ud af, at Per Korsgaard er en vaske ægte platenslager. I det, alt står i samleverens navn. Så han er ikke til at røre på normal vis. Jeg kan derfor kun advare andre. Hav ikke noget økonomisk kørende med manden.Hej fra Ole Kan du drømme det. Kan du også gøre det.
@nn 65 8200 14-07-2006 13:04 Øv da... det er bare så surt...Der findes desværre mange af hans slags... Så man kan ikke andet end passe på... eller køre ud og se varen før man køber.. Med venlig hilsen@nn