Puch Maxi hul ved bund i skyllekanal ?

Jeg kom til at skille min søns Puch maxi lidt ad, og i den forbindelse bemærkede jeg at der var et hul ved krumtaphuset i bunden af skyllekanalen,
Kan man mon på nogen måder udbedre det, med noget der kan holde ?

hullet ses på billedet til højre for pejlstangen.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Henryj

Jeg kom til at skille min søns Puch maxi lidt ad, og i den forbindelse bemærkede jeg at der var et hul ved krumtaphuset i bunden af skyllekanalen,
Kan man mon på nogen måder udbedre det, med noget der kan holde ?

hullet ses på billedet til højre for pejlstangen.

Jeg kan så svare mig selv, den skal sørme være der hullet altså.rolleyes
Hej HenryJ.

Det ser da "sjovt" ud. Nå, hullet kan fyldes op med plastic padding. Du SKAL huske at gøre stedet helt rent for olie først. Jeg personligt ville skille motoren helt af og anskaffe et "vrag" og snuppe delene derfra.

En helt anden ting er, om det overhovedet er nødvendigt at gøre noget ved hullet. Kører knallerten ok vil jeg personligt bare lukke igen.

Mvh. Leif.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Citat fra Nitter

Hej HenryJ.

Det ser da "sjovt" ud. Nå, hullet kan fyldes op med plastic padding. Du SKAL huske at gøre stedet helt rent for olie først. Jeg personligt ville skille motoren helt af og anskaffe et "vrag" og snuppe delene derfra.

En helt anden ting er, om det overhovedet er nødvendigt at gøre noget ved hullet. Kører knallerten ok vil jeg personligt bare lukke igen.

Mvh. Leif.

Nej den kører ikke ok, den har været stjålet og stempel mangler et lille stykke i top + 3 cm af stempelring mangler, så jeg troede at det havde lavet hullet men det viser sig sørme at den skal være der men så blev jeg da så klog.
Nej hullet skal ikke være der, luk det med plastic padding.

synes også hullet ser noget uautoriseret ud,- Se på formen og kanterne. Det er den ikke født med
Annonce
Det er også mærkeligt at benzinblandingen kommer ind i gearkassen igennem hullet, det skal jo op via skyllekanalerne til forbrændingskammeret og BUM.

hej

tror bestemt ikke den er født med denne hul....men du skal undersøge om der hul ud fra krumtapshuset og ud i siden på den anden side af simmerringen...hvis der er det vil du aldrig få den startet igen da den vil suge falsk luft ind der....og kan ikke skylle rundt i skylle kanalerne på cylindern og heller ikke suge benzin ind da den bare suger falsk luft..sakl være tæt ude fra

mvh tobak
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis