Køkkenvask som indv. er 57-58cm bred, men hvilken ?

Jeg har søgt på nettet, men synes ikke rigtig at der kommer den helt rigtige køkkenvask frem.

Til et 60 cm. skab (56 cm. indv.) leder jeg efter en køkkenvask med strainer og hul til bl. batteri. Vasken skal fylde skabet mest muligt ud, altså for at få en så stor vask som muligt.

På den ene side af skabet er der en opvaskemaskine, og på den anden side skuffer. Evt. (delvis) udskæring i sidevæggene hvis det bliver aktuelt, til f.eks. overløb. (totalt +2-3 cm. i bredden hvis der skæres i sidevæggene)

Er der blandt jer LDS'er kendskab til hvor en sådan vask kan findes ?

Hvis nedenstående blot var større, var den helt fin :

http://kortlink.dk/2tn6

Udskæring: 510x370, radius 75 mm og hul bl. batteri Ø 35 mm
Vask: 480/340/145 mm
Med strainer

Thomas
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Thomas,

Jeg har præcis samme ønske som du, og har ledt højt og lavt på nettet uden at finde det rigtige. Jeg har også søgt i genbrugsbutikker på nettet uden at finde det rigtige, men nogle af dem skriver at de har "mange vaske i forskellige mål på lager", så måske skulle man tage sig sammen og besøge en af disse butikker...

Torben
Hmm... Det er vist stadig en kunst at finde en stor køkkevaskwink

Den vask Retro04 henviser til har samme (indvendige) mål som den Thomas selv har fundet....

Torben
Helt rigtig og undskyld.

Det var funktionen -Slet indlæg- som jeg manglede.
I min iver for at kunne hjælpe, havde jeg fundet et link til Blanco køkkenvaske.- Har selv en større model. af dette mærke, købt hos Invita-køkkener for ca. 2 år siden. (Nedfældet i granit)
Søgte, men kunne heller ikke finde modellen.
Det var slet ikke meningen at indlægget skulle have været sendt.
(Og så ovenikøbet helt uden yderligere kommentarer) ØV-ØV
-Finder jeg ud af det, vender jeg seriøst tilbage-

V.H. Retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis