Hvorfor De Vandvittige BÅdmotor Priser

Har lige fundet ud af at der er noget der heder SOLE´DIESEL MINI 17 som er til at betale med en almindelig indkomst!

Hej fra Ole´icon3.gif
[email protected]

Kan du drømme det. Kan du også gøre det.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej Ole .
Det er ganske rigtigt at ganske få firmaer, sidder på importen af alle de kendte mærker. De sælger så til alle forhandlere, som ikke kan få dem andre steder. Der er nok nogle, som har forsøgt sig med parallelimport, kender dog ingen. Der findes dog ting og sager ude i verden, som ikke importeres hertil. Der er motorer i Kina, men dem jeg har set er for klodsede, der findes muligvis andre. Bådudstyr kan fås i Kina, og der kan fås både overalt i verden.
Der findes nok også påhængsmotorer et sted. Så kommer problemerne, man skal ta' en vis mængde, og så er der garanti/service. Så er der problemerne med at introducere nye mærker, jeg forhandlede selv Chrysler engang, men danskere er ret konservative. Det bli'r sgu ikke let, men venter spændt på flere reaktioner

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Lynæs
Ja jeg er jo en af de nok mange. Der er glad for din reaktion! Så tak for det!
Du nævner Kina. Kobota er Kinesisk er det ikke? Det jeg kender til Kobota er fra have/park maskiner. Og bestemt til det posetive, men de er bestemt ikke store og klodsede. Så dem du nævner har du nogen link til dem. Må du meget gerne sende dem til mig.
Med hensyn til konservatisme har du nok ret. Vi Dansker er nok ret konservative, men i globaligseringens navn. Er det nok en uvane vi må lave lidt om på, og det kan vel ikke være så svært. Jeg mener det kan da være lige gyldigt. Om der står Kobota eller Nanni på topdækeslet Ikk´.
Jeg ser frem til mange reaktioner både fra dig og andre LDS Folk
Hej fra Ole

jeg tror ikke Kobota er kinesisk, men jeg ved de indgår i mange sammenhænge. Man må vel sige, at det er industrimotorer, som forsynes med mariniserings udstyr, og er allerede repræsenteret herhjemme. Der er en i Assens,der sælger kinesermotorer, han annoncerer tit i den blå avis, men hans motorer er temmelig klodsede, til gengæld er det ca. Halv pris. Hvis du har besøgt min hjemmeside, har du set jeg har været i Kina, og har også et par kontakter, men desværre ikke i denne branche. Måske skulle du skanne nettet. der er også et firma,der sælger kina gaffeltrucks, de anvender måske en motor, som også kunne fås i en marine udgave. dem kan man måske finde på nettet, ellers ser jeg dem tit i erhvervsbladet. Der er lidt at finde ud af.

ErikChristensen 
Hej Lynæs

Så har jeg fundet Kina gaffeltrucksne. Som heder Nettotruck og håber, at høre fra dem vedrørende Bådmotorer.
Men ham fra Assens, Har jeg ikke kunet finde. Heller ikke på dba.dk, så har du noget mere. Jeg tænker på om du kan huske evt. firmanaven eller andet.
Hej fra Ole´

jeg skal prøve , jeg mener motorerne hedder Yangdong

ErikChristensen 
Annonce
godt husket. Har fundet en side, http://huangmei.ec51.com
Er der noget du kan gendkende?

det er godt nok dem

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis