Kan jeg låne overlock'er ½ time?

Hejsa.
Jeg er i den lykkelige situation at jeg skal giftes til august, og har besluttet at sy mit slør selv. Det er bare noget tyndt ciffon i 3 lag.

Hvert lag skal kantes med en rullesøm, men hende, hvis overlocker jeg skulle låne er pludselig flyttet til Jylland.

Jeg tænkte, om der måske var en på Fyn (gerne Langeskov - Odense området) som har en stående (med hvid/råhvid tråd) som jeg må komme og låne et øjeblik.

Det burde ikke tage mere end en halv times tid, og jeg kan evt. tage en flaske rødvin med som tak for besværet??

Zara.

Har lige købt hus efter 10 år i lejlighed, har brug for meget hjælp ;-)
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Zara

Hejsa.
Jeg er i den lykkelige situation at jeg skal giftes til august, og har besluttet at sy mit slør selv. Det er bare noget tyndt ciffon i 3 lag.

Hvert lag skal kantes med en rullesøm, men hende, hvis overlocker jeg skulle låne er pludselig flyttet til Jylland.

Jeg tænkte, om der måske var en på Fyn (gerne Langeskov - Odense området) som har en stående (med hvid/råhvid tråd) som jeg må komme og låne et øjeblik.

Det burde ikke tage mere end en halv times tid, og jeg kan evt. tage en flaske rødvin med som tak for besværet??

Zara.

Hej Zara.

Forelsk dig tit- Forlov dig sjældent- Men Gift dig aldrig !!!!!!!!!!!!!!!
Jeg vil anbefale dig at søge på www.rokken.dk
Der skulle der være en rimelig god chance, det her forum er nok mere for mere hjemme Håndværkere /diverse fuskere /og så lige dem der med titlen KANALT, til det modsatte er bevist. Det er sådan en som mig ! *GG*

V.h Håndværkeren smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis