Ophugsplads for gamle båd motorer

Flanken (overgangen fra manifolden til udstødningsrøret) på min Korsør motor er revnet, og denne rerserve del findes ikke længere hos Marstal.

Er der nogle der ved hvor der er en ophugningsplads for gamle bådmotorer eller hvor der tilfældigvis står en sådanne ? Gerne i hovedstadsområdet.

NB - jeg så en gang et link til en smed der kunne lave alt - nog med "gulløse" eller deromkring - er der nogle der har gemt det link ?

>>Hilsen Lars cool
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Lars Jensen

Flanken (overgangen fra manifolden til udstødningsrøret) på min Korsør motor er revnet, og denne rerserve del findes ikke længere hos Marstal.

Er der nogle der ved hvor der er en ophugningsplads for gamle bådmotorer eller hvor der tilfældigvis står en sådanne ? Gerne i hovedstadsområdet.

NB - jeg så en gang et link til en smed der kunne lave alt - nog med "gulløse" eller deromkring - er der nogle der har gemt det link ?


Prøv Neils ude i nordhavn..
nej du er nød til at køre ud på tippen i nord havn og selv tale med ham .. han ligger ved siden af bådbyggeren og det ligner faktisk en skrot plads.. det er helt ude i fiskeri havnen i nordhavn i kbh. jeg kender også en anden skal lige spørge.. så hører du nærmere..
vh kasper
http://www.smeden-i-undlose.dk/

Mvh Thomas

Har du checket med den lokale smed om det ikke skulle kunne svejses ?

Stortset alt kan svejses.. også i støbejern.. Kræver bare lidt mere viden og håndelag....

MVH Njord
Citat fra Thomas FH

http://www.smeden-i-undlose.dk/


Ja- det er rigtigt, nu gemmer jeg linket.

Tak til alle andre for jeres hjælp. Tak for hintet med Neils, jeg tager på en tur til Nordhavnen, det er lææænge siden jeg sidst har været der.

Som .stor knægt sejlede jeg med med en gammel galease der lå i den gamle kalkbrænderihavn og som senere blev flyttet til Frihavnen

Jeg skal prøve at huske at i får slutningen dette indlæg.

>>Hilsen Lars cool
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis