undgå de kloge hoveder.?

I forlængelse af et indlæg fra Don Larsen, har jeg lige været inde at tjekke en ting, og det er således at man kan kan udvælge en eller flere personer, og gå ind og tilføje disse til ignorerlisten. Disse personer vil så ikke kunne svare på dine indlæg, og du kan få fred for f.eks. undertegnede. Jeg kan så undgå at bruge tid på en spørger, som ikke gider mine svar. Bare til orientering.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det var alletiders oplysning Lynæs, men som du også erfarede er det engang imellem godt at give generende personer en gang røg i al venskabelighed.

V.h Håndværkeren
Og jeg undre mig over hvordan det kan være at lynæs ikke kan tåle at man retter på ham eller har en anden mening - men sådan er det måske at være et "unikum" !!

Med hensyn til de kloge hoveder, så var de sat skrevet som " de kloge hoveder" ....nøjagtig som det lige er gjort med unikum !

For som Hånværeren så klogeligt skriver: så er det engang imellem godt at give generende personer en gang røg i al venskabelighed.

Hvem den generende person så er ved jeg ikke, men han har ret.
Så når noget står som " kloge hoveder" eller "unikum" eller "kloge Åge" kunne det jo tænkes at det er ment som en gang røg i al "venskablighed" ....stor hyldest til Hånværkeren vis eneste fejl jeg kan se er at han altid mener at træbåde er det eneste rigtige......jo jo de er skønne at sejle i, ligge som regel godt på vandet - men der er al for meget arbejde i dem. Det er til gengæld dejligt at nogen gider dem da de ellers ville være tabt.

Nu håber jeg så, at dette svar som er skrevet i "al venskablighed" bliver modtaget som det det er.

God sommer til alle de sejlende ;-)
Hej Don Larsen jeg vil tage det som en venskabelig gestus, og tilføje at jeg ikke har nogen uvenskabelige tanker om dig. Når jeg skrev indlægget, var det fordi jeg tænkte, det kan sgu' da godt være at nogen er trætte af, at jeg tit svarer på ting, jeg mener at vide noget om. Og så fortælle at det kan de undgå. Jeg kan godt tåle, at høre at nogen har en anden mening, det er jo derfor det er et forum, Men jeg vil sgu' ikke rettes på, da det jo er MINE erfaringer jeg bringer, og hvem kan rette i dem ?, de ændrer sig jo ikke, fordi du har en anden mening om tingene. Og jeg skriver jo ikke jeg alene vide. Når du mener en Shetland er et havgående fartøj, og jeg ikke gør, så er det mine erfaringer jeg bygger på, og jeg ændrer ikke min mening fordi en skriver noget andet, med mindre det kan ændre mit ræsonnement. Det ville da være yderst useriøst, og jeg burde så ikke have svaret i første omgang. Spørgeren kan jo vælge, hvis svar han synes er mest seriøst. I øvrigt er jeg enig med Håndværkeren, en båd bør være bygget i træ.
god sommer.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis