Kviste

Hej med jer

Er der nogle som kender nogle som kan lave kviste til mig
Jeg har et gl. hus fra 1923 som skal hvae et par kviste på taget, for at jeg kan få udnyttet overetagen lidt bedre.
Jeg skifter ikke tag så så de skal sættes på det eksisterende tag.

Jeg vil gerne købe færdige kviste eller få nogle tegninger så jeg evt. selv kan lave dem.

Det skal være ca. 114 x 140 cm med sadeltag i evt. zink eller tegl
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Et link jeg faldt over forleden dag, det ser jo fint og ret enkelt ud. På Byggecentrum i Middelfart er der desuden udstillet en anden "eftermonterings" kvist men jeg husker desværre ikka navnet. Men ring til Byggecentrum så kan de sikkert hjælpe dig. Den kvist de har udstillet, er udenfor.
www.quinntus.dk

Venligst Njord

MVH Njord
HEj Ja jeg har fundet det Quintus og ringede også til dem men mødte en meget ubehøvlet mand i den anden ende af røret da jeg spurgte om lidt gode råd m.m fik jeg svaret du kan se på nettet og leve lidt undesøgelse først farvel
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Husk at dine etage m2 stiger, du skal melde det til kommunen. Beboelses procenter i forhold til dit grundareal.

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af PeterR (den 24-06-2002).]

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Teoretisk ja, det kan medførre en højere beboelses procent. Men da projektet jo kræver en bygge tilladelse så ved kommunen det jo allerede, og bør i den forbindelse rådgive om hvad man som alm. borger har af opgaver i den forbidelse.

Udnyttelsen af en overegae regnes som lyngden udvendig på huset gange bredden på taget udvendigt 1,7 m over gulvets overflade, målt lodret. Derfor er det kun meget lidt at det vil give ekstra. De 1,7 m er jeg lidt uskre på men princippet er OK.
Dette vil give en bredde regnet hvor der indvendigt er en omkring 1 m høj skunk, afhængig af tagets konstruktion og isolering.

Venligst Njord.

MVH Njord
Jeg vil bare lige fortælle at jeg netop har fået leveret en saml-selv kvist fra Quinntus og at jeg ikke kan genkende de negative ting der bliver sagt om dem! Jeg har fået en meget fin behandling og vejledning omkring valget at kvist da jeg selv var meget i tvivl om hvordan den skulle se ud. Så pas lige på med at sætte et firma i bås på den måde.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Citat fra TR

Jeg vil bare lige fortælle at jeg netop har fået leveret en saml-selv kvist fra Quinntus og at jeg ikke kan genkende de negative ting der bliver sagt om dem! Jeg har fået en meget fin behandling og vejledning omkring valget at kvist da jeg selv var meget i tvivl om hvordan den skulle se ud. Så pas lige på med at sætte et firma i bås på den måde.
Interessant - som regel er det jo kun de negative oplevelser der deles ud af mht. "andre" firmaer!

I teorien er der ikke forskel på teori og praksis, men i praksis er der...
Citat fra lpe

HEj Ja jeg har fundet det Quintus og ringede også til dem men mødte en meget ubehøvlet mand i den anden ende af røret da jeg spurgte om lidt gode råd m.m fik jeg svaret du kan se på nettet og leve lidt undesøgelse først farvel


Der sker jo nogle gange det, at man svar på samme måde som man tiltaler folk. Der er jo forskel på, om at tale med andre, og tale til andre.

Mvh. Birger

Ps. Håber i må have en god dag. (og i forbindelse med ovenstående, skriver jeg ikke "fortsat god dag" da jeg jo ikke kan vide hvordan dagen er gået inden)

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis