Gode råd om køkener priser/kvalitet..

Til alle der kigger efter nyt køkken eller bad..

I kender det alle sammen, man er på udkig efter et nyt køkken og eller bad. Så er man ude og kigge ved de forskellige mærker der er - når man så kommer hjem efter en lang dag med mange imputs. Men kan man huske hvad man har set - nej... For næsten alle køkkenmærker ligner jo hinanden...
Så kommer jeg ind i billedet... Jeg giver råd og vejledning om priser og kvalitet.
Til alle der kigger efter nyt køkken eller bad..... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til vatos
kvaliteten hos IKEA. Kvaliten følger prisen, og deres overflader er ikke så stærke som flere af de andre mærker på det danske marked.
Men hvis man bare vil have et billigt køkken så er det sikkert ok.

Hvad ang. delen til køkkenerne så kommer de fra flere forskellige fabrikker rundt omkring i europa. Og kan være meget forskellige både i pris og kvalitet.
Citat fra Kristian Køkken Impotøren

Jeg er af den holdning at når man kigger på kvalitet, så skal elementerne for det første være samlet fra fabrik evt.skal der været boret for greb, da det gør opsætningen meget nemmere og hurtigere, og der sker ingen fejl.

Det gør prisen væsnligt højere med samlet skabe, samt at fragtskade procenten er meget høj, samt fragt prisen.
Hvem bestemmer så hvordan grebet skal side ? hvem betaler et nyt forstykke hvis kunden efter at set sit nye køkken i ejet hjem, vælger anet størelse greb? ingen fejl... jo der er mange fejlkilder.

Så synes jeg at en lille ting som "softluk" skal være standart og ikke et tilkøb.

Hmm skal kunden ikke selv have sin valg frihed med hensyn til skuffemodel/type ? folk med slidgigt, har ofte problemer med softluk pga modstanden, der udover er det de små ting der er med til at hæve prisen på et køkken, alle har hvert sit buget.

Og en ting som leveringssikkerhed... meget vigtigt..

Jeps der er vi opfattelse, men hvordan kan man have kort leveringstid på noget der skal inføres til landet, og ikke produceres her i landet med dansk arbejdskraft

Så er der de ting som kunder normalt ikke ligger mærke til, eks. tykkelsen på skabssiderne, hvordan bagbeklædningen er sat fast, med hædteklammer eller er det skruet fast. Og hvordan udstillingskøkkenerne er sat op, hos den butik som man nu vælger at købe sit nye køkken ved.

Ja her er der som du nævner, mange ting at tage fat på, så som indfarvet kopus( også på bagsiden af fugt hensyn), slag og ridsefaste låger. mv

\Jan
Til vatos
kvaliteten hos IKEA. Kvaliten følger prisen, og deres overflader er ikke så stærke som flere af de andre mærker på det danske marked.
Men hvis man bare vil have et billigt køkken så er det sikkert ok.

lol et vinder citat - Kvaliteten følger prisen...... hvad skal vi så med gode råd, det er jo lige meget... hvis "Kvaliteten følger prisen" skal du bare købe det dyreste du har råd til så for du også de bedste køkken....

Sikke noget sælger vrøvl... det er lige præcist man ikke kan tage imod råd fra en sælger herinde - medmindre han var seriøs...

selvfølgelig hænger kvalitet og pris tit sammen - MEN det ved alle da og det hele gælder jo om at finde den bedste kvalitet til den billigste pris !!! ellers skulle man som jeg skriver bare ALTID købe det dyreste man kunne få.
Hej PMS ( PMA ) De indlæg fra Kristians køkken er skrevet af en gammel dame på 55 år, hun gør det kun for at hjælpe folk med at købe nyt bad eller køkken, der er ingen bagtanker.

Du bruger ordene sindsyg og skrid, ja hvorfor er der mon krig i denne verden ?

Da du bruger disse ord en dag hvor vejret,er helt ok,håber jeg, at jeg ikke møder dig en dag hvor der er snestorm .

Glæd dig over alt det der lige er sprunget i haven, eller alt der der er på vej wink wink mvh Benny.

Benny N.
Citat fra Benny Nielsen

Hej PMS ( PMA ) De indlæg fra Kristians køkken er skrevet af en gammel dame på 55 år, hun gør det kun for at hjælpe folk med at købe nyt bad eller køkken, der er ingen bagtanker.

Da du bruger disse ord en dag hvor vejret,er helt ok,håber jeg, at jeg ikke møder dig en dag hvor der er snestorm .

Glæd dig over alt det der lige er sprunget i haven, eller alt der der er på vej wink wink mvh Benny.

Nu kender jeg PMA personligt. Han er nu ikke så slem som han lyder.biggrin

Men jeg må så også sige, at jeg heller ikke helt forstår hvad denne person fra Kristians køkkener vil med denne tråd?

Eksempel:
Så kommer jeg ind i billedet... Jeg giver råd og vejledning om priser og kvalitet.

Hvilke råd og vejledning?
Skal det forstås som hun kan blive ens personlige køkkenshopper man kan have med ud at handle eller hvad?
Annonce
Citat fra Benny Nielsen

Ja, hvis hun er gammel må hun jo være "uskyldig"smile

jeg er skam super glad Benny.... jeg slutter hele det indlæg med en GLAD smilie (biggrin) - altså er jeg ikke sur men glad... jeg er dog tydeligvis så "ung" jeg godt kan skrive skrid og mene det på en munter måde....... men anyway det ændre jo ikke på det jeg hele tiden har sagt om denne her tråd - den er sær.... mest fordi den ikke starter med et spørgsmål biggrin det plejer nu engang at virke bedst !!!
Citat fra jancar

det er ikke et salgsforum det her,- Admin du må vise din styrke og sætte fyren på plads.

Og hvorfor skulle jeg så lige blande mig og evt. slette indlæg?

Med glæde kan jeg da bare konstatere i dette skønne vejr, at LDS-rødderne har sin egen logiske selvjustits, og at komme til at lægge et indlæg ind der smager af "salg", er en total misforståelse.

Så kan de lære det, kan de.

God weekendcool

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis