Autoradio med USB indgang

Er der blandt jer LDS'ere kendskab til autoradioer med USB ingang ?

Jeg har ladet mig fortælle, at de værste "børnesygdomme" endnu ikke er over mht. til at kunne læse USB-nøglen ordenligt, men hvad er jeres erfaring, virker det, eller virker det ikke, og er der nogle begrænsninger med hvor mange Mb/Gb autoradioen kan håndtere via. USB porten ?

Thomas
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en billig autoradio med USB fra Aldi (mrk. Bluetinum). Når det er koldt fungerer den først, når bilen er kommet lidt op i temperatur(!) Når jeg slutter min 20 Gb mp3-afspiller til kan den kun se de første 500 (mener jeg) tracks. Med mindre enheder og når den har fået varmen fungerer den fintsmile

Om det er et usb-problem ved jeg ikke, men jeg vil gætte på, det snarere er et "billigt-bras" problem - men der er vist ikke mange kvalitetsmærker, der tilbyder usb endnu...
Citat fra ThomP

Jeg har en billig autoradio med USB fra Aldi (mrk. Bluetinum). Når det er koldt fungerer den først, når bilen er kommet lidt op i temperatur(!) Når jeg slutter min 20 Gb mp3-afspiller til kan den kun se de første 500 (mener jeg) tracks. Med mindre enheder og når den har fået varmen fungerer den fintsmile Om det er et usb-problem ved jeg ikke, men jeg vil gætte på, det snarere er et "billigt-bras" problem - men der er vist ikke mange kvalitetsmærker, der tilbyder usb endnu...

Mig bekendt er der et max. på hvor meget USB porten kan læse, særligt i de billige modeller - men det er kun noget som jeg har hørt...

Flere af de "store" mærker tilbyder nu også USB, f.eks.
JVC KD-G721 http://kortlink.dk/2sd2 og Clarion DB568USB http://kortlink.dk/2scy

Hvis dé ligger navn til at kunne bruge USB i autoradioen, så skulle man mene at kvaliteten er ok.

Du nævner et af billigmærkerne, jeg har afprøvet flere af dem, bla. Euroline fra Jem&Fix, men potmeteret var særdeles underligt, det fulgte ikke med de respektive hak fra "0-10", dvs. lyden blev ikke skruet op i en jævn bølge.

Er din autoradio er med potmeter, eller med + og - knap ?

Thomas
Citat fra Sputnik

Hvis dé ligger navn til at kunne bruge USB i autoradioen, så skulle man mene at kvaliteten er ok.

Det vil jeg tro, du har ret i... de kan næppe slippe af sted med kun at kunne læse halvdelen af numrene.

Du nævner et af billigmærkerne, jeg har afprøvet flere af dem, bla. Euroline fra Jem&Fix, men potmeteret var særdeles underligt, det fulgte ikke med de respektive hak fra "0-10", dvs. lyden blev ikke skruet op i en jævn bølge.

Er din autoradio er med potmeter, eller med + og - knap ?

Den er med drejeknap (som vel ikke kan være et potmeter, da det kan dreje uendeligtwink ) - jeg har ikke undersøgt, om det følger hakkerne ved langsom drej, men der er ikke umiddelbart sammenhæng mellem drejehastighed og reaktion - hvis man drejer hurtigt skal man dreje flere omgange for at opnå det samme, så jeg vil tro, det er det samme som du har prøvet. Jeg tror i øvrigt, mange af de billige radioer er lavet samme sted og deler indmad...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis