Bryllupsmusik?

Hej
Jeg skal snart giftes (i september), men vi mangler lige at finde nogen, der kan spille op til dansconfused .
Er der nogen, der kan anbefale nogle musikere, der kan spille lidt moderne musik? cool
Brylluppet skal holdes i nærheden af Skive.
Mvh. Cat
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med at spille "final countdown" eller "highway to hell" afhængigt af hvordan man ser på ægteskab...

der er to slags gift, den ene virker langsomt... :o)

Ej kunne ikke dy mig... held og lykke!
Stor griner herfra Tangstad, men hvor er det useriøst til en stakkel der skal giftes. Glemte du ikke Hell's bell's? smile

Mvh. JørgenE
Den kender jeg faktisk ikke.. kan du ikke skrive noderne for mig?cool

Mere seriøst: hyrede selv en sanger og kendte en ven der spillede akkustisk guitar - det løste mine behov... havde heller ikke det store diskotek oppe og køre.

Der må være noget i de gule sider? har du prøvet google under festmusik?
Annonce
Hm, det er ACDC's glansnummer, og nu er det kun mig der er useriøs, så jeg stopper.

Mvh. JørgenE
biggrin lyder som
Jeg tror først og fremmest det er vigtigt at gøre op med sig selv hvilken type musik man ønsker. Som du selv siger, så ønsker du moderne musik, og derefter kunne det måske være relevant og finde ud af det skulle være et band, en solist eller eventuelt et kopiband. Sidste nævnte kunne være relevant, hvis brylluppet har et bestemt tema. - Vi havde i hvert fald gode erfaringer med et band, frem for en solist, da det gav lidt mere liv til festen. :-)

Mine interesser: Køkkenhaven, hobbymalerier, kreative løsninger til hjemmet, bryllupsplanlægninger og simple gør-det-selv løsninger.

 

Jeg har gode erfaringer med:
Velux Rullegardiner

Svane Køkkener

Bryllupsmusik

Sarah> som bryllupsplanlægger må du kende til vigtigheden af timing og det at have det store overblik.

Det er et meget godt forsøg at lave lidt billig reklame for dig selv, men du vil virke noget mere tjekket og professionel, hvis du ikke vælger at svare på en tråd fra 2006.

Jeg er temmelig overbevist om, at vedkommende har fundet musik og med de skilsmisseprocenter, vi har i DK, er vedkommende måske allerede gift igen, men det er måske næste bryllup, du vil være med til at planlægge?



(stærk sarkasme og ironi kan være benyttet i ovenstående)

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 


Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis