El-cykel - erfaring med disse

Er der blandt jer LDS'ere kendskab til el-cykler, gerne i forbindelse med at montere el dele på ens egen cykel ?

Jeg sidder og kigger på nettet efter info, og kommer frem til en del sider i USA, men det er noget af en jungle, så derfor søges der efter hjælp ud i dette område, gerne med links til relevante sider, gerne DK sider om muligt.

Er bla. faldet over disse kit's som ser ret spændende ud :

http://www.electricrider.com/crystalyte/phoenix.htm

Tanken er, at med en el cylkel, så vil den pludselig kunne blive en værdig konkurrent til en f.eks. scooter. Selv om eldelene bestemt har en pris (udgangs punkt +800$), så vil man få et køretøj som faktisk er støjfrit, og udgift til benzin vil være sparet. Lange ture på cyklen vil ikke være noget man tænker videre over - ud over at få ladet batterierne op... På sigt, nærmest en ren sparegris.

Noget helt andet er hvordan lovgivningen er på dette (el) område...

Thomas
Er der blandt jer LDS'ere kendskab til el-cykler... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
sputnik.

hvad med at købe dette sæt du har billedet af dem
så kan du sikkert komme afsted i fart.!

klik BVOOOOUUUUIIIIIIIiiiiiiiiiii.!
Citat fra hans2.hansen

hvad med at købe dette sæt du har billedet af dem
så kan du sikkert komme afsted i fart.! klik BVOOOOUUUUIIIIIIIiiiiiiiiiii.!

Hej Hans. Jeg er lidt itvivl om du har glemt at indsætte et link, eller hvor ser jeg det billede som du omtaler ?

Thomas

Kina cykler er udemærket hvis bare man ikke cykler på dem. Køb i stedet kvaliet det betaler sig i længden. Jeg har selv med stor glæde handlet en del på disse 2 steder.

ALL4BIKE og CYKELSPORTNORD


Besøg min egen favorit cykelhandler.

CYKELSPORTNORD

ALL4BIKE

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis