Vitz

Er der ikke nogen, der kan komme med en vitz eller to her op til week-enden?
Er der ikke nogen, der kan komme med en vitz eller... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg burde have taget et før-billed til folk med sarte skrivebordsnerver ;-) Der kom 1½ papirkurvfuld affald, en lille kurv papirer samt 117 hobbyting på deres plads ud af det... Så nu kan jeg ikke finde mine ting, de næste par dage. Men jeg skulle have anden og større overdel på skrivebordet, så jeg var nødt til at finde bordpladen...

Men bare rolig; Den snarlige jul vil med garanti dække den skærende overflade for øjnene - rodenisserne er allerede gået i aktion ;-)
Tjah, jeg har det lige omvendt. Får jeg endelig ryddet op, kan jeg ikke finde mine ting, hvorimod ligner det total kaos ved jeg lige hvor i bunken det jeg søger befinder sig.
Jeg havde for månge år siden en gammel bådebygger som ven, på hans værksted kunne der ligge spåner i knæhøjde, men jeg husker tydeligt en gang hvor jeg var på besøg hvor vi lige skulle bruge nogle skruetvinger, han gik rundt på værkstedet dykkede ned og hev skruetvinger med op. Se der var bare tjek på hvor tingene befandt sig.

V.h. Håndværkeren
eller som den ene blondine til den anden.
jeg har fundet et rigtigt billig værksted, som du skulle tage og bruge. De tog kun 250 kr. for at skifte blinkervæsken.
autoole
Kære Brevkasse. Jeg er en mand på 32 år, lykkelig gift med min dejlige hustru og vi har 2børn. Den seneste tid har min kone købt meget nyt tøj. Hun er også begyndt at gå meget ud alene. Når jeg spørger hvem hun er sammen med, svarer hun altid, ikke nogen du kender. I forgårs ringede hendes mobil, og da jeg ville række hende den, vrissede hun at jeg ALDRIG skulle røre hendes mobil igen. Hver Torsdag når hun kommer hjem, bliver hun altid sat af nede af vejen. Itorsdags besluttede jeg mig så for at finde ud af, hvem der kører hende hjem, så jeg gik ud i indkørslen og gemte mig bag min BMW. Da jeg kiggede ned, så jeg til min store overraskelse, at den lækkede lidt olie.

Nu er mit spørgsmål så til alle jer lds'er :

Er det normalt at en BMW 750 lækker olie når den kun har kørt 30.000 km. ???

Håber I kan hjælpe mig med mit problem...

Har du problemer...... ?
Så har du selv skabt dem.rolleyes

Stor griner smile

Mvh. JørgenE
Annonce
--->Zep og Håndværkeren...!! Jeg har sådan et smart system der popper op en gang imellem... det hedder "der er ubenyttede elementer på skrivebordet... ;-) Det virker fint for mig :-)

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Den er for længst brudt sammen her ;-)
ms.gif

Det er derfor der altid går ged i den når man downloader
Hæhæhæ...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Citat fra Næstformanden

ms.gif

Det er derfor der altid går ged i den når man downloader
Hæhæhæ...
Næstformanden

Nååeeeh ! Tænk jeg troede at det var fordi du havde en sløv forbindelse ?

V.h. Håndværkeren smile
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også