Vitz Zephirine 1243 3730 02-06-2006 04:46 Er der ikke nogen, der kan komme med en vitz eller to her op til week-enden? Er der ikke nogen, der kan komme med en vitz eller... Vis hele indlægget 29 svar « ‹ 1 2 3 Følg tråden Der er 20 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Zephirine Trådstarter 1243 3730 19-11-2006 07:27 Jeg burde have taget et før-billed til folk med sarte skrivebordsnerver ;-) Der kom 1½ papirkurvfuld affald, en lille kurv papirer samt 117 hobbyting på deres plads ud af det... Så nu kan jeg ikke finde mine ting, de næste par dage. Men jeg skulle have anden og større overdel på skrivebordet, så jeg var nødt til at finde bordpladen... Men bare rolig; Den snarlige jul vil med garanti dække den skærende overflade for øjnene - rodenisserne er allerede gået i aktion ;-)
Håndværkeren 20251 19-11-2006 14:23 Tjah, jeg har det lige omvendt. Får jeg endelig ryddet op, kan jeg ikke finde mine ting, hvorimod ligner det total kaos ved jeg lige hvor i bunken det jeg søger befinder sig.Jeg havde for månge år siden en gammel bådebygger som ven, på hans værksted kunne der ligge spåner i knæhøjde, men jeg husker tydeligt en gang hvor jeg var på besøg hvor vi lige skulle bruge nogle skruetvinger, han gik rundt på værkstedet dykkede ned og hev skruetvinger med op. Se der var bare tjek på hvor tingene befandt sig. V.h. Håndværkeren
autoole 932 9220 01-12-2006 09:29 eller som den ene blondine til den anden.jeg har fundet et rigtigt billig værksted, som du skulle tage og bruge. De tog kun 250 kr. for at skifte blinkervæsken.autoole
kmikk 11 3230 02-12-2006 12:16 Kære Brevkasse. Jeg er en mand på 32 år, lykkelig gift med min dejlige hustru og vi har 2børn. Den seneste tid har min kone købt meget nyt tøj. Hun er også begyndt at gå meget ud alene. Når jeg spørger hvem hun er sammen med, svarer hun altid, ikke nogen du kender. I forgårs ringede hendes mobil, og da jeg ville række hende den, vrissede hun at jeg ALDRIG skulle røre hendes mobil igen. Hver Torsdag når hun kommer hjem, bliver hun altid sat af nede af vejen. Itorsdags besluttede jeg mig så for at finde ud af, hvem der kører hende hjem, så jeg gik ud i indkørslen og gemte mig bag min BMW. Da jeg kiggede ned, så jeg til min store overraskelse, at den lækkede lidt olie. Nu er mit spørgsmål så til alle jer lds'er : Er det normalt at en BMW 750 lækker olie når den kun har kørt 30.000 km. ??? Håber I kan hjælpe mig med mit problem... Har du problemer...... ? Så har du selv skabt dem.
Næstformanden 1738 7323 03-12-2006 12:17 --->Zep og Håndværkeren...!! Jeg har sådan et smart system der popper op en gang imellem... det hedder "der er ubenyttede elementer på skrivebordet... ;-) Det virker fint for mig :-) Er ikke så aktiv i forummet for tiden...Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Næstformanden 1738 7323 07-12-2006 17:43 Det er derfor der altid går ged i den når man downloaderHæhæhæ... Næstformanden Er ikke så aktiv i forummet for tiden...Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Håndværkeren 20251 07-12-2006 19:50 Citat fra Næstformanden Det er derfor der altid går ged i den når man downloaderHæhæhæ...Næstformanden Nååeeeh ! Tænk jeg troede at det var fordi du havde en sløv forbindelse ? V.h. Håndværkeren
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her