Ændring af spær

Jeg er ved at lave en hestestald om til værksted, så bjælkelag og hanebånd skal fjernes,Men hvordan forstærkes konstruktionen.Kan dette lade sig gøre
på forhånd tak
JO

[ATTACH]5160[/ATTACH]
[ATTACH]5161[/ATTACH]
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra JO Lykkeberg

Jeg er ved at lave en hestestald om til værksted, så bjælkelag og hanebånd skal fjernes,Men hvordan forstærkes konstruktionen.Kan dette lade sig gøre
på forhånd tak
JO

[ATTACH]5160[/ATTACH]
[ATTACH]5161[/ATTACH]


Hej JO.
Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor du vil lave om på dine spær !
Den måde som det er oprindeligt giver da den mest optimale mulighed for udnyttelse af loftrummet.

V.h Håndværkeren smile
Hey Lykkeberg.

Vil lige høre om du lavet dine spær som dem du viste her?
Jeg står nemlig selv og skal igang med samme omgang.

Mvh
Ivan

 Mvh

Ivan

Skrevet af Ivan_C den 22-03-2009 18:18
Hey Lykkeberg.

Vil lige høre om du lavet dine spær som dem du viste her?
Jeg står nemlig selv og skal igang med samme omgang.

Mvh
Ivan
Hej Ivan_C.
Jeg er 100 % sikker på at Lykkebjerg forlængst er kommet videre i livet, Denne tråd har ikke været igang siden d.4/6-2006

Ups, det havde jeg slet ikke set. Ja så er han nok længe videre :-)
Så må jeg lige en tur på biblioteket og hitte en spærbog.

 Mvh

Ivan

Annonce
Hey Koludabyg.

Jamen det er jo lige præsis det jeg var på udkig efter, rigtig mange tak :-)

 Mvh

Ivan

Der overskred du lige grænsen Koludabyg, dette er reklame for egen virksomhed, så nu får du ørene i maskinen !!!
Lidt reklame har da aldrig skadet nogen, så længe han ikke tager penge for at hjælpe andre her på siden med sin viden kan jeg da ihvertfald ikke se problemet.
Vi skal da kun prise os lykkelige for at de proffesionelle vil give lidt ud af deres viden til gør-det-selv-folket :-)

 Mvh

Ivan

Skrevet af Ivan_C den 22-03-2009 20:55
Lidt reklame har da aldrig skadet nogen, så længe han ikke tager penge for at hjælpe andre her på siden med sin viden kan jeg da ihvertfald ikke se problemet.
Vi skal da kun prise os lykkelige for at de proffesionelle vil give lidt ud af deres viden til gør-det-selv-folket :-)
Nu er du så ny her på LDS. så du kender ikke reglerne endnu, måske du har glemt at læse reglerne før du meldte dig til. Så syntes jeg du skal se at få det gjort  så du ikke kommer slemt i klemme

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis