Forlygterne slukker ikke

Jeg har en Skoda favorit fra 1993. Når jeg kører nogle lange turer og skal slukke bilen så gider forlygterne ikke at slukke. Når jeg så efter mange forsøg tænder og slukker for parkeringslyset, så gider de godt at slukke. Det er først når jeg har slået parkeringslysene til at de gider at slukke. Dette kan tage meget lang tid og driver mig til vanvid da jeg altid skal finde et sted og parkere hvor jeg kan se om mine forlygter er tændt.

HJÆLP!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Philipdk

Jeg har en Skoda favorit fra 1993. Når jeg kører nogle lange turer og skal slukke bilen så gider forlygterne ikke at slukke. Når jeg så efter mange forsøg tænder og slukker for parkeringslyset, så gider de godt at slukke. Det er først når jeg har slået parkeringslysene til at de gider at slukke. Dette kan tage meget lang tid og driver mig til vanvid da jeg altid skal finde et sted og parkere hvor jeg kan se om mine forlygter er tændt.

HJÆLP!


Mon ikke du skulle henvende dig ved mekanikkeren, hvis han ellers GIDER se på det og du GIDER kører hen til hamrolleyes

V.h Håndværkeren smile
Citat fra Philipdk

Jeg har en Skoda favorit fra 1993. Når jeg kører nogle lange turer og skal slukke bilen så gider forlygterne ikke at slukke. Når jeg så efter mange forsøg tænder og slukker for parkeringslyset, så gider de godt at slukke. Det er først når jeg har slået parkeringslysene til at de gider at slukke. Dette kan tage meget lang tid og driver mig til vanvid da jeg altid skal finde et sted og parkere hvor jeg kan se om mine forlygter er tændt.

HJÆLP!


Hejsa..
Prøv at finde det relæ der "klikker" når du tænder for dit køre lys.. enten hænger det, eller også har du "overgang" i din "styreledning" til relæet..
Men finder du , så prøv at skifte det. Det koster ikke meget, og det bliver slidt med tiden. Der løber rimeligt meget strøm gennem det relæ..

Mvh Helja
Det kan også være at der er eftermonteret et kørelysrelæ, som enten er forkert forbundet eller defekt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis