Maxi køre baglæns

Hej folkens!

Er der nogen der ved hvorfor at min maxi køre baglæns, jeg har skiftet platiner, prøvet og rykke ankerpladen helt til den anden side, og kan få fin blå gnist og den starter fint? Mvh Jan
Hej folkens! Er der nogen der ved hvorfor at min... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej PeterR

Øh, nu er jeg da helt i vildrede. Mener faktisk det er sandt, det jeg har skrevet. Kan du ikke præsicere hvor jeg vrøvler ?

Mvh. Leif.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nu kunne jeg godt tænke mig at fortælle om et af medlemmerne i vores MZ Klub. For han har sat to sæt platiner i sin MZ 250, netop for at kunne bakke med den, han har sidevogn på og selvfølgelig må det værer rart at bakke ud fra eks. en P plads.
Men han bruger det også som en slags tyveri sikring, jeg har engang til et træf set en der uden at have fået lov satte sig op på dyret og trådte den igang, gav den noget rulle og havde vel nok regnet med at han var smuttet med den. Han bakkede ret voldsomt op i hækken og skvattede af til stor moro for vi inviedede.
Han har en skjult kontakt hvormed han kan ændre hvilken platin der skal bruges, og han bruger så det triks med koblingen når den skal fremad igen.

V.h Håndværkeren smile
Jeg gider ikke vade i det men du skriver :

"Ja, det ved og kan jeg. Tændingstidspunktet står for sent. Dvs. den tænder når stemplet er i top eller senere. Hvis jeg ikke husker helt galt, foreskriver Puck at tændingstidspunktet for en maxi skal være 1 mm. FØR stemplet er i top og motoren roterer den rette vej, vel og mærket."

Det var jo lige det det ikke var vel ?

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ok PeterR

Du er vist kun ude på at drille mig. Begge dele er mig bekendt også for sen tænding, i forhold til HVAD den burde stå. ER VI ENIG OM DET ?

Mvh. Leif.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Yeps, jeg driller, men skal lav-det-selv være en vidensdatabase så må der være orden på tingene.

Nettet er i forvejen fyldt med rigtig mange urigtige ting.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis