ny vandpumpe

hjælp hjælp
jeg har monteret en vandpumpe i min LM 27 nu er problemet at når jeg trykker på knappen i kabyssen løber vandet her og i vasken på toiletet, hvad gør jeg.
på forhånd tak
eriksad
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra erikberg

hjælp hjælp
jeg har monteret en vandpumpe i min LM 27 nu er problemet at når jeg trykker på knappen i kabyssen løber vandet her og i vasken på toiletet, hvad gør jeg.
på forhånd tak
eriksad
Hej.
Det lyder, som om, du bare har installeret en simpel pumpe, og så løber vandet jo ud af alle forbundne haner, hvor der er åben. Jeg går ud fra, at du også har en knap ved toiletvasken. Du kan løse det ved at indskyde 2 magnetventiler, 1 på hver sin slange. De skal også åbnes med knappen. Du skal også indskyde 2 dioder ( lader kun strømmen løbe den ene vej )på ledningen til pumpen, eller 2 relæer f.eks. lysrelæer, som afbryder ledningen, hvis der ikke er strøm til relæet. Således er der kun strøm til pantryrelæet, når du trykker her, pumpen startes, relæet åbner kun den ene ventil.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Citat fra erikberg

hej Lynæs
tak for dit svar det vil jeg prøve. toilet håndvasken har sin egen pumpe og den nye pumpe er en højtrykspumpe.
mvh.
erik
Hej igen.
Hvis de har hver sin pumpe, er svaret forkert

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis