maling af gummibåd

Jeg har købt en ny gummibåd og vil gerne male bådens navn på den, så den ikke er nær så indbydende at "låne".
Er der nogen der har en god ide til hvilken type maling der egner sig bedst på PVC?

På forhånd tak
Hans Ole
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Mohabba

Jeg har købt en ny gummibåd og vil gerne male bådens navn på den, så den ikke er nær så indbydende at "låne".
Er der nogen der har en god ide til hvilken type maling der egner sig bedst på PVC?

På forhånd tak
Hans Ole

Hej Hans Ole.

Er det en ægte gummibåd eller en "plastic" gummibåd ?
Du skriver PVC og det er plastic.
Hvis det er den ægte vare så er det neopren den er støbt af, og så kan du såmænd bruge den billige spraymaling fra jem & fix.til 19,95.
Nu ligger en Gummibåd jo ikke i vandet når den ikke skal bruges, for så være det ikke længe før der vil gro en hel urskov under den. Har du den på land kan du vel sikre den med en god vire eller kæde og en stor hængelås.

V.h Håndværkeren smile
Det er en rigtig god ide at skrive bådmavnet på gummibåden.
Det ses ofte på langturssejlernes joller og gummibåde.

Så er der jo ikke meget tvivl om hvor den hører hjemme.. Om det så er pga langfingrede personer, eller ungerne der glemmer af få jollen med jem efter en lille ekspedition efter krabber...

MVH Njord
Jeg fandt en - plastik- og vinylspray fra "Molotows", den tører hurtigt og får en rigtig god gummi-agtig finish

Tak for svarene

Hans Ole
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også