"Tilbage-pilen" er væk

Jeg har fået ny computer for en måneds tid siden.
Bærbar acer.
Så var jeg inde og rode i den, her den anden dag og nu er min Tilbage-pil oppe for oven pludselig væk confused

Kan desværre ikke huske hvad jeg rodede i og hvad jeg trykkede på...

Med "tilbage-pilen" mener jeg den der grønne en der skal være oppe i øverste venstre hjørne, så når man går ind på en side, kan man gå tilbage på den forrige side, ved at trykke på Tilbage-pilen.
Der var også en Frem-pil.. den er også væk..

Og det er jo nogle jeg bruger meget, for nu skal jeg til at lukke hele siden ned og starte internet op, hvis jeg skal tilbage til forsiden på en hjemmeside.

Håber i ved hvad jeg mener smile

Har prøvet at rode lidt rundt i det og finde den igen, men desværre uden held!!

Nogen der ved hvordan jeg får dem frem igen?? confused
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Højreklik i browserens værktøjslinie (helt foroven i vinduet), derved får du en lille menu, hvor der sandsynligvis mangler et 'hak' ud for 'Standard buttons' . Klik (venstre) på 'Standard buttons', så skulle det hjælpe. (i en dansksproget computer står der nok 'Standardknapper' eller noget lignende).
Hej Aisha måske du skulle prøve at lade værer med at rode med noget du ikke ved så meget om smile men det er jo det rigtige du gør for det er den eneste måde at lærer det på så man husker det fremover

p.s. men vi er jo her for at hjælpe :p
Hehe, ja man skal jo lave nogle brølere inden man lærer det :p
Så ja, det er fint jeg kan få lidt hjælp herinde, når jeg ikke selv kan rode mig ud af det igen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis